Main Article Content
Article Details
ANDRZEJEWSKI M., 2012: Networking i sieci biznesowe szansą dla rozwoju polskich firm rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarzadzanie, t. XIII, z. 8, s. 77-89.
Badania firm rodzinnych. Raport końcowy 2009, red. A. Kowalewska, Parp, Pentor, Warszawa, s. 30, 67.
DĘBNIEWSKA M., TKACZUK M., 1997: Agroturystyka, koszty, ceny, efekty, Wydawnictwo Poltext, Warszawa, s. 16-17.
DĘBSKI M., 2012: Firmy rodzinne w budowaniu konkurencyjności destynacji turystycznych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, t. XIII, z. 8, 61-76.
DONELLEY R., 1964: The family business, Harvard Business Review 42 (4), s. 93-105.
DOROCKI S., SZYMAŃSKA A.I., ZDON-KORZENIOWSKA M., 2012: Polskie gospodarstwa agroturystyczne jako przedsiębiorstwa rodzinne, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, t. XIII, z. 8, s. 45-60.
DRZEWIECKI M., 2009: Agroturystyka współczesna w Polsce, Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, Gdańsk, s. 13.
DURAJ J., 2000: Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa, s. 15-16.
Fleming Q.J. 2000: Tajniki przetrwania firmy rodzinnej, Wydawnictwo Helion, Gliwice, s. 105-107.
FLEMING Q.J., 2006: Tajniki przetrwania firmy rodzinnej: jak uniknąć siedmiu grzechów głównych niszczących firmy, Wydawnictwo Helion, Gliwice, s. 8.
JALINIK M., 2005: Typologia gospodarstw agroturystycznych jako determinanta usług, Rozprawy Naukowe Politechniki Białostockiej 123, Wydawnictwo Politechniki Białostockiej, Białystok, s. 109-115.
KNECHT D., 2009: Agroturystyka w agrobiznesie, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa, s. 27-29, 99-100.
KOŹMIŃSKI A.K., PIOTROWSKI W., 1995: Zarządzanie. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa, s. 299.
PRESAS P., MUNOS D., GUIA J., 2011: Branding familiness in tourism family firms, Journal of Brand Management 18(4/5), s. 274-284.
PUCIATO D., WOŚ B., 2011: Innowacje jako forma wzbogacania oferty wybranych gospodarstw agroturystycznych w Górach Świętokrzyskich, Folia Pomer. Univ. Technol. Stetin., Oeconomica 288(64), 113-124.
RUNOWSKI H., 1996: Ograniczenia i szanse rolnictwa ekologicznego, Wydawnictwo SGGW, Warszawa, s. 7.
SIKORA J., 2008: Innowacyjność w agroturystyce polskiej - teoria i praktyka, [w:] Innowacje w rozwoju turystyki, (red.) M. Jalinik. Wydawnictwo Politechnika Białostocka, Białystok, s. 13-20.
SOCIK A., 2012: Tożsamość i wizerunek firm rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, t. XIII, z. 8, s. 93-104.
STAWICKA E., 2010: Firmy rodzinne jako przykład przedsiębiorstw zarządzanych przez wartości, ich sens i znaczenie, Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie Problemy Rolnictwa Światowego, t. 10 (XXV), z. 2, Wydawnictwo SGGW, Warszawa, s. 110-118.
STEN J., 2006: Transfers of family business to non-family buyers. The selling business family perspective, Helsingfors, Helsinki, s. 16.
Strategia rozwoju województwa zachodniopomorskiego do 2020 roku, Sejmik Województwa Zachodniopomorskiego, Szczecin 2005, s. 36-45.
TASSIOPOULOS D., 2008: New Tourism Ventures. An Entrepreneurial and Managerial Approach, Juta, Cape Town, s. 276.
Turystyka w województwie zachodniopomorskim w latach 2010-2012, Urząd Statystyczny w Szczecinie, Szczecin 2013, s. 53.