Main Article Content
Article Details
BOŁTROMIUK A.: Popyt na produkty rolnictwa ekologicznego w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej. Zagadnienia Ekonomiki Rolnej, 2-3 (271-272) 1999, s. 40-51.
BOŁTROMIUK A.: Wizja zrównoważonego rozwoju polskiej wsi unijnej i postindustrialnego rolnictwa w perspektywie 2025 r. [w:] J. Wilkin [red.], Polska wieś 2025. Wizja rozwoju, Wyd. Fundusz Współpracy. Warszawa 2005, s. 169.
CZUBAŁA A., Dystrybucja produktów. Wyd. PWE, Warszawa 1996, s. 26-27.
DRĄŻEK Z. I NIEMCZYNOWICZ B.: Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem. PWE, Warszawa 2003, s. 108.
JASIŃSKI J., RZYTKI M.: Produkty regionalne. Fundacja Fundusz Współpracy, Warszawa, marzec 2005, s. 15-16.
LISIŃSKI M.: Metody planowania strategicznego. PWE, Warszawa 2004, s. 72.
PENC-PIETRZAK I.: Analiza strategiczna w zarządzaniu firmą. Koncepcja i stosowanie. C.H. Beck, Warszawa 2003, s. 18.
REFORMAT B.: Strategie dystrybucji przedsiębiorstw na rynku dóbr konsumpcyjnych. Wyd. AE w Katowicach, Katowice 2003, s. 91-92.
Rolnictwo i gospodarka żywnościowa w Polsce. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Warszawa 2005, s. 47-49.
Rolnictwo i gospodarka żywnościowa w Polsce. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Biuro Oznaczeń Geograficznych i Promocji, Warszawa 2004, s. 42.
RUNOWSKI H.: Kierunki rozwoju przedsiębiorstw rolniczych w Polsce. Postępy Nauk Rolniczych nr 3/2004, s. 145-165.
RUNOWSKI H.: Systemy rolnictwa w scenariuszu przyszłości. [w:] Wilkin J. [red.], Polska wieś 2025. Wizja rozwoju, Wyd. Fundusz Współpracy, Warszawa 2005, s. 160.
SALONI J., MARGOL B.: Wieś w gospodarce informacyjnej - możliwy wpływ nowych technologii na sytuację i rozwój obszarów wiejskich. [w:] J. Wilkin [red.], Polska wieś 2025.
Wizja rozwoju, Wyd. Fundusz Współpracy, Warszawa 2005, s. 105.
Strategia rozwoju obszarów wiejskich i rolnictwa na lata 2007-2013 (z elementami prognozy do roku 2020). Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Warszawa, listopad 2004, s. 31.
ŻAKOWSKA-BIEMANS S., GUTKOWSKA K.: Rynek żywności ekologicznej w Polsce i krajach Unii Europejskiej. Wyd. SGGW, Warszawa 2003, s. 14-15.
Downloads
- Sylwia Dziedzic, Społeczno-kulturowe uwarunkowania rozwoju bezpośredniej sprzedaży produktów rolniczych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 67 (2008)