Main Article Content
Article Details
BARUK A., 2000: Cele marketingowe i ich określanie w teorii i praktyce. Marketing i Rynek, 2, s. 12-18
JAKOWSKI S., 2005: Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie przemysłowym. Opakowanie, 2 (414), s. 6-7.
KŁOSIEWICZ-GÓRECKA U., 2000: Przemysł Spożywczy, 10, s. 30-33.
KOMUDA Ł., 2004: Raport: Rynek mleka. Trendy Food, 2 (5), s. 10-15.
KOS Cz., 1997: Użyteczności i funkcje marketingowe. [w:] Marketing produktów żywnościowych. Kos Cz., Szwacka-Salmonowicz J. Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne, Warszawa, s. 10-12.
KOWALCZUK I., 2000: Zachowania konsumentów a działalność marketingowa przedsiębiorstw na rynku soków. Praca doktorska, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, SGGW, Warszawa.
KOZŁOWSKI W., FIGIEL S., 2003: Rynek mleka UHT w Polsce na tle krajów UE. Przemysł Spożywczy, 6, s. 46-50 i 54.
ŁABA S., 2004: Proces rozwoju produkcji i rynku mleka UHT w Polsce. Praca doktorska, Wydział Ekonomiczno-Rolniczy, SGGW, Warszawa.
PIWOWAR J., 2005: Wspólne przedsięwzięcia marketingowe przedsiębiorstw polskich i zagranicznych w obszarze Unii Europejskiej. [w:] Polski konsument i przedsiębiorstwo na jednolitym europejskim rynku, (red.) Karwowski J. Uniwersytet Szczeciński, Szczecin, s. 165-173
SZWACKA-SALMONOWICZ J. (1997): Opracowanie programu promocyjnego. [w:] Marketing produktów żywnościowych. Kos Cz., Szwacka-Salmonowicz J. Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne, Warszawa, s. 154-158.
WIECZOREK K., 2006: Materiały wewnętrzne firmy Nutricia.
WYRZYKOWSKA B., 2003: Marketing jako szansa rozwoju spółdzielni mleczarskich. (Na przykładzie OSM w Zambrowie). [w:] Marketing w strategiach rozwoju sektora rolno-spożywczego. (red.) Adamowicz M. Wydawnictwo SGGW, Warszawa, s. 404-414.
ŻELAZNA K., 2004: Marketing produktów żywnościowych i rola jego instrumentów w kształtowaniu zachowań nabywczych konsumentów. [w:] Społeczna rola współczesnego marketingu, (red.) Kamiński T., Pomykało W. Fundacja Innowacja, Warszawa, s. 89-103.
Downloads
- Krystyna Żelazna, Urszula Grzeszczak-Świetlikowska, Krystyna Gutkowska, Marzena Jeżewska-Zychowicz, Earl Morris, Teresa Pałaszewska-Reindl, Mary Winter, Specyfika reakcji wiejskich gospodarstw domowych na przemiany systemowe w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 1 (1996)
- Krystyna Żelazna, Rola produkcji ubocznej w ekonomice gospodarstw chłopskich (na przykładzie produkcji królików) , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 32 (1998)