Main Article Content
Article Details
KNOWLES T., 2001: Zarządzanie hotelarstwem i gastronomią, PWE, Warszawa.
KWIATKOWSKA E., 2009: Wybrane uwarunkowania demograficzne korzystania z usług gastronomicznych (na przykładzie aglomeracji warszawskiej). Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (80), 61-68.
KWIATKOWSKA E., LEVYTSKA G., 2009: Rynek usług gastronomicznych w Polsce na początku XXI w. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (74), 91-102.
LEVYTSKA G., 2011: Usługi gastronomiczne - znaczenie i tendencje rozwoju, Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa.
LIN I.Y., NAMASIVAYAM K., 2011: Understanding Restaurant Tipping Systems: A Human Resources Perspective, International Journal of Contemporary Hospitality Management 23 (7), 923-940.
LIU C., CHOU S., GAN B., TU J., 2015: How "Quality" Determines Customer Satisfaction Evidence from the Mystery Shoppers' Evaluation, TQM Journal 27 (5), 576-590.
MARKOVIC S., RASPOR S., DORCIC J., 2011: What are the key dimensions of restaurant service quality? An empirical study in the city restaurant settings, Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Economics Impact 1, 235-249.
MASŁOWSKI A., 2000: Rynek usług gastronomicznych. Uwarunkowania i kierunki rozwoju, Wydawnictwo UMSC, Lublin.
MILEWSKA M., PRĄCZKO A., STASIAK A., 2010: Podstawy gastronomii, PWE, Warszawa.
PAYNE A., HOLT S., 2001: Diagnosing Customer Value: Integrating the Value Process and Relationship Marketing, [w:] British Journal of Management 12, London 3-27.
RAMANATHAN R., DI Y. RAMANATHAN U., 2016: Moderating Roles of Customer Characteristics on the Link Between Service Factors and Satisfaction in a Buffet Restaurant, Benchmarking 23 (2), 469-486.
SALA J., 2011: Marketing w gastronomii, PWE, Warszawa.
SKOGLAND I., SIGUAW J.A., 2004: Are Your Satisfied Customers Loyal? Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly 45 (3), 221-234.
STANGIERSKA D., 2013: Otoczenie fizyczne usługi i jego konsekwencje wizerunkowe - przykład marki sieci restauracji casual dining, Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing 10(59), 662-672.
STANGIERSKA D., ŚWIĄTKOWSKA M., 2012: Metody oceny satysfakcji konsumentów na rynku usług [w:] Z. Waśkowski, M. Sznajder (red.), Nowe trendy w dystrybucji produktów żywnościowych: gastronomia i zachowania nabywców, 164-173.
StatSoft Polska, 2003: Analiza satysfakcji i lojalności klientów, Warszawa - Kraków, 19-25.
Downloads
- Piotr Bolibok, Wpływ globalnego kryzysu finansowego na znaczenie wyników finansowych dla wartości rynkowej w polskim sektorze bankowym , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 119 (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Monika Świątkowska, Wpływ reklamy na zachowanie konsumenta w zakresie zakupu niektórych produktów spożywczych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 32 (1998)
- Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Maksymilian Czeczotko, Dagmara Stangierska, Ewa Świstak, Źródła zaopatrzenia lokali gastronomicznych na przykładzie produktów nabiałowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 121 (2018)
- Hanna Górska-Warsewicz, Iwona Kowalczuk, Dagmara Stangierska, Monika Świątkowska, Anna Zubrzycka, Percepcja informacji żywieniowej jako elementu wpływającego na zachowania konsumentów w zakładach gastronomicznych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 117 (2017)
- Krystyna Rejman, Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Propozycje modeli wyżywienia miejskiej i wiejskiej ludności Polski w 2005 roku , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 32 (1998)
- Karol Krajewski, Beata Bilska, Agnieszka Kołakowska, Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Agnieszka Tul, Wybrane aspekty strategii zrównoważonego rozwoju sektora żywnościowego gmin kampinoskich , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 41 (2000)
- Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Marketingowe determinanty wprowadzania na rynek nowych produktów w przedsiębiorstwach sektora zbożowego , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 111 (2015)
- Ewa Świstak, Monika Świątkowska, Oferta gastronomiczna hoteli warszawskich w ocenie ich gości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 120 (2017)