Main Article Content
Article Details
AAKER D.A., 1996: Building Strong Brands, New York: Free Press.
AMBLER T., STYLES C., 1997: Brand development versus new product development: toward a process model of extension decisions, Journal of Product and Brand Management, vol. 6, No. 4, s. 222-234.
BELCH G.E., BELCH M.A., 1995: Introduction to Advertising and Promotion, Irwin, Chicago.
BIVAINIENE L., 2007: Brand Image Conceptualization: The Role of Marketing Communication, Economics and Management, vol. 12, No. 2.
CZARNECKI A., 2004: Strategie komunikacji marketingowej, [w:] W. Wrzosek (red.), Strategie marketingowe, PWE, Warszawa, s. 175-199.
DAVIDSON H., 1997: Even more offensive marketing, Penguin, London.
deCHERNATONY L., 2003: Marka. Wizja i tworzenie marki, GWP, Gdańsk.
Dictionary of Marketing Terms, AMA Chicago 1995, s. 18, cyt. za J. Altkorn, 1999: Strategia marki, PWE, Warszawa.
GÓRSKA-WARSEWICZ H., 2011: Kształtowanie architektury marek przedsiębiorstw sektora żywnościowego, Wyd. Difin, Warszawa.
GÓRSKA-WARSEWICZ H., ŚWIĄTKOWSKA M., KRAJEWSKI K., 2009: Model zintegrowanej komunikacji rynkowej. Aspekty zarządzania produktem i marką na rynku żywności, Wyd. SGGW, Warszawa.
GÓRSKA-WARSEWICZ H., ŚWIĄTKOWSKA M., KRAJEWSKI K., 2013: Marketing żywności, Wolters Kluwer, Warszawa.
GÓRSKA-WARSEWICZ H., 2011: Konsumencki kapitał marek produktów na potrzeby zarządzania przedsiębiorstwem (na przykładzie sektora mleczarskiego), Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
GRĘBOWIEC M., 2011: Znaczenie innowacji produktowych w rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie branży owocowo-warzywnej, Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego 2011, t. 11 (26): 36-46.
KALL J., 2002: Reklama. PWE, Warszawa.
KAPFERER J.N., 2009: The new strategic Brand Management. Creating and Sustaining Brand Equity Long Term,Kogan Page 4th ed., London and Philadelphia.
KELLER K.L., 1993: Conceptualizing, measuring and managing customer-based brand equity, Journal of Marketing, vol. 57, s. 1-22.
KOCISZEWSKI M., SZWACKA-MOKRZYCKA J., 2011: Uwarunkowania rozwoju przemysłu spożywczego po przystąpieniu Polski do UE, Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego 2011, t. 11 (26): 67-77.
KOTLER PH., ARMSTRONG G., SAUNDERS J., WONG V., 2002: Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa.
KOTLER PH., 2005: Marketing, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań.
KOWALSKA M., 2007: Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką, Adam Marszałek, Toruń.
KRAMER T., 2004: Podstawy marketingu, PWE, Warszawa.
LEUTHESSER L., 1988: Defining, Measuring, and Managing Brand Equity, Conference Summary (Cambridge, MA: Marketing Science Institute).
RYDEL M., 2001: Komunikacja jako element marketingu, [w:] M. Rydel (red.), Komunikacja marketingowa, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr Sp. z o.o., Gdańsk, s. 15-40.
SRIVASTAVA R.K., SHOCKER A., 1991: Brand Equity:A Perspective on Its Meaning and Measurement, Technical Working Paper, Cambridge, MA: Marketing Science Institute.
STYLES C., AMBLER T., 1995: Brand management [w:] Crainer S. (ed.) Financial Times Handbook of Management, Pitman, London, s. 581-593.
ŚWIĄTKOWSKA M., GÓRSKA-WARSEWICZ H., KRAJEWSKI K., 2010: Zarządzanie komunikacją rynkową przedsiębiorstw - organizacja, strategie, uwarunkowania, Wyd. SGGW, Warszawa.
URBANEK G., 2002: Zarządzanie marką, PWE, Warszawa.
VAZQUEZ R., del RIO A.B., IGLESIAs V., 2002: Consumer-based Brand Equity: Development and Validation of a Measurement Instrument, Journal of Marketing Management 2002, vol. 18, No. 1&2, s. 29.
WIKTOR J.W., 2006: Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa.
Downloads
- Kinga Gruziel, Koszty wymiaru i poboru podatku rolnego na przykładzie gmin wiejskich województwa opolskiego , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 110 (2015)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Monika Świątkowska, Dagmara Stangierska, Yauheniya Ulyanitskaya, Czynniki wyboru i satysfakcji z usług świadczonych przez lokale fast food w świetle badań klientów i pracowników , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 119 (2017)
- Hanna Górska-Warsewicz, Iwona Kowalczuk, Dagmara Stangierska, Monika Świątkowska, Anna Zubrzycka, Percepcja informacji żywieniowej jako elementu wpływającego na zachowania konsumentów w zakładach gastronomicznych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 117 (2017)
- Monika Świątkowska, Wpływ reklamy na zachowanie konsumenta w zakresie zakupu niektórych produktów spożywczych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 32 (1998)
- Hanna Górska-Warsewicz, Barbara Kowrygo, Preferencje konsumenckie w zakresie mleka i jego przetworów , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 32 (1998)
- Krystyna Rejman, Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Propozycje modeli wyżywienia miejskiej i wiejskiej ludności Polski w 2005 roku , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 32 (1998)
- Karol Krajewski, Beata Bilska, Agnieszka Kołakowska, Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Agnieszka Tul, Wybrane aspekty strategii zrównoważonego rozwoju sektora żywnościowego gmin kampinoskich , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 41 (2000)
- Krystyna Rejman, Hanna Górska-Warsewicz, Rozwój sektora usług gastronomicznych w Polsce w latach dziewięćdziesiątych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 47 (2002)
- Ewa Świstak, Monika Świątkowska, Oferta gastronomiczna hoteli warszawskich w ocenie ich gości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 120 (2017)