Wpływ reklamy na zachowanie konsumenta w zakresie zakupu niektórych produktów spożywczych
Main Article Content
Abstrakt
In this paper the results of the most successful advertisement campaigns for food products in the last years and the evaluation of their effectiveness was presented. The campaigns concerning chocolate, Pepsi Max drink, Łaciate milk and fats were analyzed. The effects of the 1996 so called butter versus margarine war campaign were presented together with the results of studies concerning consumer attitudes towards TV advertisment for margarine and the evaluation of their influence. An attempt to assess the attitude of Poles towards food advertisment was also made.
Article Details
Jak cytować
Świątkowska, M. (1998). Wpływ reklamy na zachowanie konsumenta w zakresie zakupu niektórych produktów spożywczych. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (32), 177–183. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.1998.32.17
Bibliografia
BRANIEWSKA I.: Masło - działania marketingowe w 1996 roku. Biuletyn Informacyjny KPSM, 1997, nr 1-2, 22.
KALL J.: Reklama. PWE, Warszawa 1995.
KRAJEWSKI K., ŚWIĄTKOWSKA.M.: Kulisy reklamy żywności. Agricola, 1997, 36.
Nowa Europa-dodatek pt. "Puls Gospodarczy". 16-17 listopada, 1996.
ROSANIA T.: Advertising-Study Guide for Students. Seria Naukowa: Zeszyty Dydaktyczne PWSBiA, nr 40, Warszawa 1995.
Rynek reklamy w Polsce. Raport Specjalny Businessman Magazine, Wyd. Businnesspress, Warszawa, 1996.
Rynek reklamy w Polsce. Raport Specjalny Businessman Magazine, Wyd. Businnesspress, Warszawa, 1997, cz. I i II.
WHITE R.: Reklama. Seria Businessman Magazine, Warszawa 1993.
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Monika Świątkowska, Dagmara Stangierska, Yauheniya Ulyanitskaya, Czynniki wyboru i satysfakcji z usług świadczonych przez lokale fast food w świetle badań klientów i pracowników , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 119 (2017)
- Hanna Górska-Warsewicz, Iwona Kowalczuk, Dagmara Stangierska, Monika Świątkowska, Anna Zubrzycka, Percepcja informacji żywieniowej jako elementu wpływającego na zachowania konsumentów w zakładach gastronomicznych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 117 (2017)
- Krystyna Rejman, Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Propozycje modeli wyżywienia miejskiej i wiejskiej ludności Polski w 2005 roku , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 32 (1998)
- Karol Krajewski, Beata Bilska, Agnieszka Kołakowska, Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Agnieszka Tul, Wybrane aspekty strategii zrównoważonego rozwoju sektora żywnościowego gmin kampinoskich , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 41 (2000)
- Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Marketingowe determinanty wprowadzania na rynek nowych produktów w przedsiębiorstwach sektora zbożowego , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 111 (2015)
- Ewa Świstak, Monika Świątkowska, Oferta gastronomiczna hoteli warszawskich w ocenie ich gości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 120 (2017)