Main Article Content
Article Details
CHISNALL P.M. (1994): Consumer Behaviour. McGraw-Hill Book Company, 3rd ed.
KACZMARCZYK S. (1995): Badania marketingowe. PWE, Warszawa.
KOWRYGO B., GÓRSKA-WARSEWICZ H., FAŁDA G. (1996): Ocena preferencji konsumenckich w zakresie żywności i żywienia. II etap. Studia nad założeniami do polityki wyżywienia w Polsce. Wydz. Żywienia Człowieka oraz Gospodarstwa Domowego, Katedra Ekonomiki Konsumpcji i Gospodarstwa Domowego SGGW, Warszawa.
TRUSIŃSKA K. (1996): Preferencje konsumenckie w zakresie spożycia mleka i przetworów mlecznych. [Praca magisterska]. Wydz. Żywienia Człowieka oraz Gospodarstwa Domowego, Katedra Ekonomiki Konsumpcji i Gospodarstwa Domowego SGGW, Warszawa.
Downloads
- Joanna Kutermankiewicz, Barbara Kowrygo, Rozwój rynku napojów bezalkoholowych w Polsce na tle tendencji światowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 47 (2002)
- Hanna Górska-Warsewicz, Iwona Kowalczuk, Dagmara Stangierska, Monika Świątkowska, Anna Zubrzycka, Percepcja informacji żywieniowej jako elementu wpływającego na zachowania konsumentów w zakładach gastronomicznych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 117 (2017)
- Barbara Kowrygo, Krystyna Rejman, Ewa Świstak, Ocena spożycia żywności w Polsce w nowych warunkach ekonomiczno-społecznych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 29 (1997)
- Barbara Kowrygo, Beata Sawicka, Ewa Świstak, Wpływ urynkowienia gospodarki żywnościowej na kształtowanie się samozaopatrzenia w żywność w gospodarstwach domowych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 29 (1997)
- Barbara Kowrygo, Wacław Laskowski, Przewidywane zmiany w spożyciu żywności w Polsce jako podstawa kształtowania zrównoważonego rozwoju gospodarki żywnościowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 41 (2000)
- Joanna Kaczorowska, Barbara Kowrygo, Konsumencka gotowość do realizacji zrównoważonego wzorca spożycia żywności , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 114 (2016)
- Hanna Górska, Barbara Kowrygo, Helena Piłka, Postępowanie konsumentów na rynku tłuszczów jadalnych w okresie przemian gospodarczych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 29 (1997)
- Krystyna Rejman, Ewa Halicka, Barbara Kowrygo, Zastosowanie ekonomii instytucjonalnej w rozwiązywaniu problemów zaporowych na przykładzie wybranych sektorów gospodarki żywnościowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 45 (2001)
- Krystyna Rejman, Hanna Górska-Warsewicz, Rozwój sektora usług gastronomicznych w Polsce w latach dziewięćdziesiątych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 47 (2002)
- Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Marketingowe determinanty wprowadzania na rynek nowych produktów w przedsiębiorstwach sektora zbożowego , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 111 (2015)