Preferencje konsumenckie w zakresie mleka i jego przetworów
Main Article Content
Abstrakt
The objective of the study was to evaluate the consumer preferences regarding milk and its products. The research was conducted in February 1996 with the use of the questionnaire method. The assortment of dairy products was assessed as satisfactory by the majority of respondents. The most important factor influencing the purchase of milk, ice-cream and other cheeses was price, while in the case of milk beverages, cottage cheese and ripening cheese - the size of packaging. The most seldom named factors were advertisement and planned menu.
Article Details
Jak cytować
Górska-Warsewicz, H., & Kowrygo, B. (1998). Preferencje konsumenckie w zakresie mleka i jego przetworów. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (32), 125–132. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.1998.32.11
Bibliografia
CHISNALL P.M. (1994): Consumer Behaviour. McGraw-Hill Book Company, 3rd ed.
KACZMARCZYK S. (1995): Badania marketingowe. PWE, Warszawa.
KOWRYGO B., GÓRSKA-WARSEWICZ H., FAŁDA G. (1996): Ocena preferencji konsumenckich w zakresie żywności i żywienia. II etap. Studia nad założeniami do polityki wyżywienia w Polsce. Wydz. Żywienia Człowieka oraz Gospodarstwa Domowego, Katedra Ekonomiki Konsumpcji i Gospodarstwa Domowego SGGW, Warszawa.
TRUSIŃSKA K. (1996): Preferencje konsumenckie w zakresie spożycia mleka i przetworów mlecznych. [Praca magisterska]. Wydz. Żywienia Człowieka oraz Gospodarstwa Domowego, Katedra Ekonomiki Konsumpcji i Gospodarstwa Domowego SGGW, Warszawa.
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Joanna Kutermankiewicz, Barbara Kowrygo, Rozwój rynku napojów bezalkoholowych w Polsce na tle tendencji światowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 47 (2002)
- Joanna Kaczorowska, Barbara Kowrygo, Konsumencka gotowość do realizacji zrównoważonego wzorca spożycia żywności , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 114 (2016)
- Hanna Górska-Warsewicz, Iwona Kowalczuk, Dagmara Stangierska, Monika Świątkowska, Anna Zubrzycka, Percepcja informacji żywieniowej jako elementu wpływającego na zachowania konsumentów w zakładach gastronomicznych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 117 (2017)
- Barbara Kowrygo, Krystyna Rejman, Ewa Świstak, Ocena spożycia żywności w Polsce w nowych warunkach ekonomiczno-społecznych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 29 (1997)
- Barbara Kowrygo, Wacław Laskowski, Przewidywane zmiany w spożyciu żywności w Polsce jako podstawa kształtowania zrównoważonego rozwoju gospodarki żywnościowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 41 (2000)
- Barbara Kowrygo, Beata Sawicka, Ewa Świstak, Wpływ urynkowienia gospodarki żywnościowej na kształtowanie się samozaopatrzenia w żywność w gospodarstwach domowych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 29 (1997)
- Hanna Górska, Barbara Kowrygo, Helena Piłka, Postępowanie konsumentów na rynku tłuszczów jadalnych w okresie przemian gospodarczych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 29 (1997)
- Krystyna Rejman, Ewa Halicka, Barbara Kowrygo, Zastosowanie ekonomii instytucjonalnej w rozwiązywaniu problemów zaporowych na przykładzie wybranych sektorów gospodarki żywnościowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 45 (2001)
- Krystyna Rejman, Hanna Górska-Warsewicz, Rozwój sektora usług gastronomicznych w Polsce w latach dziewięćdziesiątych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 47 (2002)
- Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Marketingowe determinanty wprowadzania na rynek nowych produktów w przedsiębiorstwach sektora zbożowego , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 111 (2015)