Main Article Content
Article Details
Anonim, 2016: Uwierz w potencjał zakupów mobilnych, Biuletyn Polskiej Organizacji Handlu 36 (5), 7.
ADAMCZYK G., 2014: Wybrane aspekty zachowań młodych konsumentów w nowych realiach rynkowych, Handel Wewnętrzny 1 (354), 5-16.
DĄBROWSKA A., BYLOK F., JANOŚ-KRESŁO M., KIEŁCZEWSKI D., OZIMEK I., 2015: Kompetencje konsumentów. Zrównoważona konsumpcja. Innowacyjne zachowania, PWE, Warszawa.
DĄBROWSKA A., JANOŚ-KRESŁO M., 2012: Etyka działalności przedsiębiorstw a etyka postępowania konsumentów, Marketing i Rynek 1, 10-16.
Ecommerce News, 2016: Mobile Shopping Behaviors in Europe, https://ecommercenews. eu/mobile-shopping-behaviors-europe [dostęp: 10.07.2017].
Ecommerce News, 2017: Mobile Commerce in Europe, https://ecommercenews.eu/mobile-commerce-europe [dostęp: 10.07.2017].
GARBARSKI L., 1998: Zachowania nabywców, PWE, Warszawa.
GRACZ L., OSTROWSKA I., 2014: Młodzi nabywcy na e-zakupach, Placet, Warszawa.
Izba Gospodarki Elektronicznej, 2016: M-commerce. Kupuję mobilnie, http://ecommercepolska.pl/files/7514/8000/0754/M-commerce_Kupuje_mobilnie_2.0_listopad_2016_2.pdf [dostęp: 10.07.2017].
Latitude Research, 2012: Next-gen Retail: Mobile and Beyond°, http://files.latd.com/Latitude-Next-Gen-Retail-Study.pdf [dostęp: 10.07.2017].
MACIEJEWSKI G., 2010: Ryzyko w decyzjach nabywczych konsumentów, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice.
Mobile Institute, 2016: mShopper 2.0. Polacy na zakupach mobilnych, http://www.ecommercepolska.pl/files/3714/5923/9618/mShopper2.0PolacyNaZakupachMobilnych_marzec2016.pdf [dostęp: 05.07.2017].
ShoppingShow.pl, 2014: ShoppingShow. Zwyczaje zakupowe konsumenta digitalnego. Badania jakościowe, http://rubikom.pl/fileadmin/do_pobrania/ShoppingShow_2014_RAPORT_zwyczaje_zakupowe_konsumeta_digitalnego_q.pdf [dostęp: 05.07.2017].
Twenga Solutions, 2016: E-commerce in Europa2016: Facts & Figures, https://www.twenga-solutions.com/it/insights/ecommerce-europa-2016 [dostęp: 09.07.2017].
WOJCIECHOWSKI M., 2015: M-commerce rośnie na świecie i w Polsce, gomobi.pl/blogi/m-commerce-rosnie-na-swiecie-i-w-polsce [dostęp: 05.07.2017].
Downloads
- Irena Ozimek, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Zafałszowania artykułów rolno-spożywczych w świetle regulacji prawnych oraz działań organów urzędowej kontroli żywności w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 120 (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Anna Dąbrowska, Warunki funkcjonowania gospodarstw domowych a możliwości konsumpcji usług w okresie transformacji systemowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 32 (1998)