Main Article Content
Article Details
BUCHACZ T. 2005: Zastosowanie Modelu EFQM do doskonalenia organizacji. Problemy Jakości 04/2005.
CZAPUTOWICZ J. Wspólna metoda oceny administracji publicznej w państwach Unii Europejskiej. Służba Cywilna nr 4/2002.
DAHLGAARD J., KRISTENSEN K., KANJI G. 2001: Podstawy zarządzania jakością. PWN, Warszawa 2001.
KARASZEWSKI R., BYSZKO M. 2002: TQM a kultura organizacyjna. Problemy Jakości nr 1/2002.
KOŻUCH B. 2002: Zarządzanie publiczne. Istota i zakres pojęcia. Współczesne Zarządzanie nr 2/2002.
Magazyn Klientów RWTUV nr 2/2004.
OPOLSKI K., MODZELEWSKI P. 2004: Zarządzanie jakością w usługach publicznych. CDU, Warszawa.
OPOLSKI K. 2000: Jakość w banku w praktyce i teorii zarządzania. CDU, Warszawa.
PAWŁOWSKI G. 1999: Teoretyczne aspekty roli agencji publicznych w gospodarce. [w:] Szczodrowski G. (red.) Sektor publiczny a gospodarka polska w dobie transformacji systemowej. UG, Gdańsk.
ROGALA P. 2002: Podstawowe narzędzia zarządzania jakością w jednostce samorządu terytorialnego. Problemy Jakości nr 04/2002.
TUROWSKI B., WYSOCKI S. 2002: Standardy usług publicznych. UNDP/Projekt Umbrella, Warszawa.
WOJCIECHOWSKI H. 2000: ISO w praktyce. UG, Gdańsk.
Downloads
- Barbara Wyrzykowska, Rodzaje powiązań integracyjnych w agrobiznesie , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 53 (2004)
- Barbara Wyrzykowska, Pomiar kapitału ludzkiego w organizacji , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 66 (2008)
- Barbara Wyrzykowska, Przedsiębiorczość intelektualna jako kompetencja współczesnego menedżera , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 100 (2012)
- Barbara Wyrzykowska, Polski sektor spółdzielczy w latach 2001–2011 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 105 (2014)