• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • HOME
  • PL
  • EN
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
logo
  • AKTUALNY NUMER
  • ARCHIWUM
  • PANEL RECENZENTA
    • PROCEDURA RECENZJI
  • PANEL AUTORA
    • PRZESYŁANIE TEKSTÓW
  • O CZASOPIŚMIE
    • O CZASOPIŚMIE
    • ZESPÓŁ REDAKCYJNY
    • STANDARDY ETYCZNE
    • POLITYKA OPEN ACCESS I LICENCJA
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • Kontakt
  1. Strona domowa
  2. Archiwum
  3. Nr 100 (2012)
cover No. 100

Nr 100 (2012)

DOI: https://doi.org/10.22630/EIOGZ.2012.100

Opublikowane: 2012-12-17

PDF

Artykuły

Zmiany cen i marż cenowych na podstawowych rynkach żywnościowych

Jadwiga Seremak-Bulge

5-23

PDF

Przedsiębiorczość intelektualna jako kompetencja współczesnego menedżera

Barbara Wyrzykowska

25-36

PDF

Kontraktacja jako prawny instrument organizowania rynku w systemie limitowanej produkcji (na przykładzie rynku cukru)

Izabela Lipińska

37-47

PDF

Prezentacja zróżnicowania obszarowego grup producentów rolnych w Polsce z wykorzystaniem nowoczesnych technologii zarządzania i wizualizacji danych

Anna Woźniak-Andrzejuk

49-62

PDF

Marketing internetowy produktów żywnościowych w Polsce

Wojciech Pizło, Marcin Lesicki

63-74

PDF

Zastosowanie metod taksonomicznych do badania poziomu życia w powiatach województwa małopolskiego

Elżbieta Badach, Monika Zioło

75-84

PDF

Koszty i opłacalność produkcji porzeczki czarnej w zależności od metody zbioru i powierzchni plantacji

Katarzyna Rymuza, Piotr Brzozowski, Agata Grużewska

85-93

PDF

Klaster jako potencjał na przyszłość – studium przypadku

Małgorzata Szczupska, Paweł Grzelak, Sebastian Jarzębowski

95-106

PDF

Struktura wydatków osób zwiedzających zabytki militarne (na przykładzie Wilczego Szańca w Gierłoży)

Piotr Gabryjończyk

107-118

PDF

Język / Language

  • Język Polski
  • English
Słowa kluczowe

Najczęściej czytane (90 dni)

  • Evaluation of PGE company’s financial condition
    297
  • Migration Size and Directions in Poland within the years 1990 and 2004
    230
  • The importance of behavioral factors for decision- -making process in the capital market
    186
  • The Market as a Basic Economic Institution: the Term, the Structures, and its Effectiveness
    182
  • Population economically active and unemployment of rural residents
    167
  • Causes of Demand-Pull Inflation in Poland
    158
  • Models of currency crises
    138
  • Development of Market for Non-alcoholic Beverages in Poland in Relation to World Tendencies
    137
  • Chosen Social Manipulation Techniques
    133

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Polityka Cookies

Polityka Prywatności

Polityka RODO

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.
Logo UE

policy Polityka prywatności

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania i poprawy jakości obsługi. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich użycie, zgodnie z obowiązującą polityką prywatności.