Main Article Content
Article Details
BRADY R., FORREST E., MIZERSKI R. 2002: Marketing w Internecie. PWE, Warszawa.
CELLARY W. 2002: Przemiany gospodarcze, [w:] Polska w drodze do globalnego społeczeństwa informacyjnego. Raport o rozwoju społecznym. Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju, Warszawa.
DRUCKER P.F. 2000: Zarządzanie w XXI wieku. Muza S.A., Warszawa.
Europe B2C E-Commerce Report 2010 - April 2010 - http://www.ystats.com
http://www.ecard.pl/rynek-e-commerce.htm, marzec 2012 r.
http://www.ioz.pwr.wroc.pl/pracownicy/chodak/artykuly/Internetowe_serwisy_porownywania_cen.pdf, marzec 2012 r.
de KARE-SILVER M. 2002: E-szok. Rewolucja elektroniczna w handlu. PWE, Warszawa.
KOHLI A.K, JAWORSKI B.J. 1990: Marketing Orientation, the Construct, Research Propositions and Managerial Implications. Journal of Marketing, nr 2. (Crossref)
Korzystanie z komputerów i Internetu, Raport CBOS 2010, nr BS/79/2010, http://badanie.cbos.pl, marzec 2012.
KOSICKA-GĘBSKA M., TUL-KRZYSZCZUK A., GĘBSKI J. 2011: Handel detaliczny żywnością w Polsce. Wyd. SGGW, Warszawa.
KOTLER Ph. 1994: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Geberthner &Ska, Warszawa.
KOTLER Ph., ARMSTRONG G., SAUNDERS J., WONG V. 2002: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa.
MAZURKIEWICZ A., PIZŁO W. 2006: Podstawy marketingu. Wyd. PWSBiA, Warszawa.
MAZURKIEWICZ-PIZŁO A. 2007: Internet w działaniach marketingowych organizacji. Zeszyty Naukowo-Teoretyczne PWSBiA, 2 (24).
Raport strategiczny IAB Polska, Internet 2009, Polska, Europa, Świat, http://www.iabpolska.pl/raporty, kwiecień 2011.
STRAUSS J., FROST R. 2000: E-Marketing. Prentice Hall, London.
STRZYŻEWSKA M. 2003: Wpływ rynku internetowego i Internetu na rynek tradycyjny, [w:] Wykorzystanie Internetu w marketingu, pod red. nauk. E. Zeman-Miszewskiej. AE im. K. Adamieckiego w Katowicach, Katowice.
SZNAJDER A. 2002: Marketing wirtualny. Dom Wydawniczy ABC, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
SZYMAŃSKI G., JASKOWSKA B., GRZECHOWIAK M., ORZESZEK J., MAŁEK A. 2012: Raport e-comerce 2010, Internet Standard 2011, http://www.internetstandard.pl.wl
Downloads
- Wojciech Pizło, Marketing relacji – koncepcja i kierunki rozwoju , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 69 (2008)
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, Koncepcja otoczenia organizacji z uwzględnieniem wybranych aspektów międzynarodowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 71 (2008)
- Wojciech Pizło, Zastosowanie marketingu internetowego w "Indykpolu" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 53 (2004)
- Wojciech Pizło, Ewelina Dobrzyńska, Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych emerytów na obszarach wiejskich w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 115 (2016)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Inspiracje teoretyczne konkurencyjności według Thünena, Marshalla, Portera , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 93 (2011)
- Wojciech Pizło, Marketing internetowy w British American Tobacco Polska , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 58 (2006)
- Wojciech Pizło, Strategia, struktura oraz działania marketingowe firmy Hoop S.A. , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 55 (2005)
- Wojciech Pizło, Zarządzanie marketingowe w spółdzielczości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 1 (1995)
- Wojciech Pizło, Przemiany w handlu świeżymi owocami i warzywami w Unii Europejskiej i Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 39 (2000)
- Wojciech Pizło, Organizacja rynku ogrodniczego w Unii Europejskiej na przykładzie Holandii , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 36 (1999)