Main Article Content
Article Details
BLAUG M., Teoria ekonomii. Ujęcie retrospektywne, Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2000, s. 633-650.
BRODZICKI T., TAMOWICZ P., Propozycja instrumentu służącego zwiększeniu stopnia transferu wiedzy i technologii w ramach inicjatyw klastrowych. Opracowanie na zlecenie Instytutu Technologii Eksploatacji dla Ministerstwa Gospodarki, Gdańsk-Radom, październik 2008.
GANCARCZYK J., Wpływ klastrów na aktywizację gospodarczą regionów turystycznych, Acta Scientiarum Polonorum Oeconomia 9 (4) 2010.
GROSSE T.G., Przegląd koncepcji teoretycznych rozwoju regionalnego, Studia Regionalne i Lokalne nr 1 (8)/2002.
HAUKNES J., Norwegian input-output clusters and innovation patterns, OECD, Boosting Innovation, Cluster Approach, Paris 1999.
JOHANNISSON B., CAFFARINA L.C., CRUZ A.F.D., EPURE M. i inni, Interstanding the industrial district: contrasting conceptual images as a road to insight, Entrepreneurship & Regional Development 19, November 2007. (Crossref)
KETELS CH., LINDQVIST G., SOLVELL Ö., Clusters and Cluster Initiatives, Center for Strategy and Competitiveness Stockholm School of Economics, June 2008, s. 3, www. clusterobservatory.eu. z dn. 10.02.2010.
Klastry - innowacyjne wyzwania dla Polski (red. Szulika T.), Wyd. IBnGR, Gdańsk 2004, s. 7.
MANTEUFFEL R., Ekonomika i organizacja gospodarstwa rolniczego, Wyd. PWRiL, Warszawa 1979.
MARKOWSKI T., Teoretyczne podstawy rozwoju lokalnego i regionalnego, [w:] Gospodarka regionalna i lokalna, (red nauk.) Strzelecki Z., WN PWN, Warszawa 2008.
MARKUSEN A., Sricky places in slippery space. A typology of industrial districts, [w:] T.J. Barnes, M.S. Gertler (red.) The New Industrial Geography. Regions, Regulations and Institutions, Cheltenham-Lym: Routlege 1999.
MARSHALL A., Principles of Economics, An introductory volume, Macmillan, London 1947.
OLESIŃSKI Z., Struktury gron (klastrów) przemysłowych - multigrono - pasmo, Problemy zarządzania 3 (13), 2006.
PIZŁO W., Przedsiębiorstwo w społeczeństwie informacyjnym w świetle teorii ekonomii instytucjonalnej, Wyd. SGGW, Warszawa 2009.
PORTER M.E., Porter o konkurencji, Wyd. PWE, Warszawa 2001.
ROELANDT T.J.A., HERTOG P., Cluster analysis and cluster-based policy making in OECD countries: an introduction to the theme, OECD, Boosting Innovation, Cluster Approach, Paris 1999.
ROMANIUK K. (2008). Wspieranie rozwoju oraz konkurencyjności regionów i przedsiębiorstw przez klastering na przykładzie grona łódzkiego (case study). Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 10(2).
SCOTT A.J., STOPER M., Regions, Globalization, Development, Regional Studies, vol. 37 (6-7) 2003. (Crossref)
SKAWIŃSKA E., Sieć przedsiębiorstw a klastry biznesowe, [w:] E. Skawińska, R.I. Zalewski, Klastry biznesowe w rozwoju konkurencyjności i innowacyjności regionów. Świat - Europa - Polska. Wyd. PWE, Warszawa 2009.
SOLVELL Ö., LINDQVIST G. KETELS Ch., The Cluster Initiative Greenbook, Stockholm 2003.
Teoria klastra, www.pi.gov.pl, dostęp: 07.01.2011.
Zespół Sektora Publicznego Deloitte Business Consulting S.A., Benchmarking klastrów w Polsce - 2010, Raport z badań, Wyd. PARP, Warszawa 2010.
Downloads
- Wojciech Pizło, Marketing relacji – koncepcja i kierunki rozwoju , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 69 (2008)
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, Koncepcja otoczenia organizacji z uwzględnieniem wybranych aspektów międzynarodowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 71 (2008)
- Wojciech Pizło, Zastosowanie marketingu internetowego w "Indykpolu" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 53 (2004)
- Wojciech Pizło, Marcin Lesicki, Marketing internetowy produktów żywnościowych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 100 (2012)
- Wojciech Pizło, Ewelina Dobrzyńska, Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych emerytów na obszarach wiejskich w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 115 (2016)
- Wojciech Pizło, Marketing internetowy w British American Tobacco Polska , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 58 (2006)
- Wojciech Pizło, Strategia, struktura oraz działania marketingowe firmy Hoop S.A. , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 55 (2005)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Enoturystyka czynnikiem poprawy konkurencyjności regionów z uprawą winorośli na przykładzie Węgier , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 80 (2010)
- Wojciech Pizło, Zarządzanie marketingowe w spółdzielczości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 1 (1995)
- Wojciech Pizło, Przemiany w handlu świeżymi owocami i warzywami w Unii Europejskiej i Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 39 (2000)