Main Article Content
Article Details
BODDY D., Management. An Introduction. Financial Times. Prentice Hall. 2002.
BROWNLIE D., Analiza otoczenia, red. nauk. M.J. Thomas. [w:] Podręcznik marketingu. Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 1998.
BURNS T., STALKER G.M., The Management of Innovation, London 1961.
DIFFENBACH J., Corporate environmental analysis in large US corporations. [w:] Long Range Planning, 1983, nr 16 (3), s. 107-116. (Crossref)
GESTELAND R.R., Różnice kulturowe a zachowania w biznesie. Marketing, negocjacje i zarządzanie w różnych kulturach. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2000.
GRIFFIN R.W., Podstawy zarządzania organizacjami. Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 1999.
HALL E.T., Poza kulturą, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2001.
HOFSTEDE G., The Cultural Relativity of Organizational Practices and Theories. Journal of International Business 1983. (Crossref)
KIRDINA S.G., The Transformation Process in Russia and East European Countries: Institutional Matrices Theory Standpoint. [w:] Russian Academy of Science, Siberian Branch institutes and industrial Engineering, Novosibirsk, Internet.
KOŹMIŃSKI A.K., PIOTROWSKI W. (red.), Zarządzanie. Teoria i praktyka. PWN, Warszawa 1995.
NORTH D.C., The new institutional economics and development, Washington University, St. Louis. Internet (sierpień 2007).
STANKIEWICZ W., Ekonomika instytucjonalna. Zarys wykładu. Wyd. PWSBiA, Warszawa 2002.
Zarządzanie. Teoria i praktyka, pod red. A.K. Koźmiński, W. Piotrowski. Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2005.lw
Downloads
- Wojciech Pizło, Marketing relacji – koncepcja i kierunki rozwoju , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 69 (2008)
- Wojciech Pizło, Zastosowanie marketingu internetowego w "Indykpolu" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 53 (2004)
- Wojciech Pizło, Marcin Lesicki, Marketing internetowy produktów żywnościowych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 100 (2012)
- Wojciech Pizło, Ewelina Dobrzyńska, Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych emerytów na obszarach wiejskich w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 115 (2016)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Inspiracje teoretyczne konkurencyjności według Thünena, Marshalla, Portera , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 93 (2011)
- Wojciech Pizło, Marketing internetowy w British American Tobacco Polska , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 58 (2006)
- Wojciech Pizło, Strategia, struktura oraz działania marketingowe firmy Hoop S.A. , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 55 (2005)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Enoturystyka czynnikiem poprawy konkurencyjności regionów z uprawą winorośli na przykładzie Węgier , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 80 (2010)
- Wojciech Pizło, Zarządzanie marketingowe w spółdzielczości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 1 (1995)
- Wojciech Pizło, Przemiany w handlu świeżymi owocami i warzywami w Unii Europejskiej i Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 39 (2000)