Main Article Content
Article Details
BODDY D., Management. An Introduction. Financial Times. Prentice Hall. 2002.
BROWNLIE D., Analiza otoczenia, red. nauk. M.J. Thomas. [w:] Podręcznik marketingu. Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 1998.
BURNS T., STALKER G.M., The Management of Innovation, London 1961.
DIFFENBACH J., Corporate environmental analysis in large US corporations. [w:] Long Range Planning, 1983, nr 16 (3), s. 107-116. (Crossref)
GESTELAND R.R., Różnice kulturowe a zachowania w biznesie. Marketing, negocjacje i zarządzanie w różnych kulturach. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2000.
GRIFFIN R.W., Podstawy zarządzania organizacjami. Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 1999.
HALL E.T., Poza kulturą, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2001.
HOFSTEDE G., The Cultural Relativity of Organizational Practices and Theories. Journal of International Business 1983. (Crossref)
KIRDINA S.G., The Transformation Process in Russia and East European Countries: Institutional Matrices Theory Standpoint. [w:] Russian Academy of Science, Siberian Branch institutes and industrial Engineering, Novosibirsk, Internet.
KOŹMIŃSKI A.K., PIOTROWSKI W. (red.), Zarządzanie. Teoria i praktyka. PWN, Warszawa 1995.
NORTH D.C., The new institutional economics and development, Washington University, St. Louis. Internet (sierpień 2007).
STANKIEWICZ W., Ekonomika instytucjonalna. Zarys wykładu. Wyd. PWSBiA, Warszawa 2002.
Zarządzanie. Teoria i praktyka, pod red. A.K. Koźmiński, W. Piotrowski. Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2005.lw
Downloads
- Wojciech Pizło, The conception and development of relationship marketing , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 69 (2008)
- Wojciech Pizło, The Use of the Internet Marketing in "Indykpol" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 53 (2004)
- Wojciech Pizło, Marcin Lesicki, E-marketing of Foodstuff in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 100 (2012)
- Wojciech Pizło, Ewelina Dobrzyńska, The economic situation of pensioners’ households in rural areas in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 115 (2016)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Theoretical inspirations of competitiveness , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 93 (2011)
- Wojciech Pizło, Internet Marketing in British American Tobacco Polska , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 58 (2006)
- Wojciech Pizło, Strategy, Structure and Marketing Actions of the Firm Hoop S.A. , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 55 (2005)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Enotoursim as a factor improving competitiveness of viticultural regions on the example of Hungary , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 80 (2010)
- Wojciech Pizło, Marketing in co-operatives , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 1 (1995)
- Wojciech Pizło, Changes in Fresh Fruit and Vegetable Trade of the European Union and Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 39 (2000)