Main Article Content
Article Details
BRADY R., FORREST E., MIZERSKI R., Marketing w Internecie, PWE, Warszawa 2002.
HEERENA L., Dyrektor Generalny British American Tobacco Polska na temat wizji firmy www.bat.com.pl, sierpień 2004 r.
KOTLER PH., ARMSTRONG G., SAUNDERS J., WONG V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
KOTLER PH., Marketing. Analiza, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
Międzynarodowe Standardy Marketingu, plik medMD62AKE4.pdf ze strony www.bat.com.pl sierpień 2004 r.
PIZŁO W., Przedsiębiorstwo w społeczeństwie informacyjnym, [w:] Uwarunkowania organizacyjne i ekonomiczne w aktywizacji społeczno-gospodarczej. Wpływ integracji europejskiej na przemiany strukturalne obszarów o wysokim bezrobociu, Wydaw. AR w Szczecinie, Szczecin 2003.
PIZŁO W., Internet - narzędzie komunikacji marketingowej z rynkiem młodego konsumenta, Roczniki Naukowe SERiA, tom V, zeszyt 3, Warszawa - Poznań - Koszalin 2003.
PIZŁO W., Marketing internetowy relacji B2C, [w:] Agrobiznes 2003. Jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie, tom 2, red. nauk. S. Urban, Prace Naukowe nr 983, Wydaw. AE im. O. Langego we Wrocławiu, Wrocław 2003.
PIZŁO W., Marketing relacji a marketing społeczny, Roczniki Naukowe SERiA, 7(3).
Social Report 2003/2004 umieszczony na stronach www.bat.com.pl.
STRZYŻEWSKA-KAMIŃSKA M., Marketingowe zastosowanie Internetu w Polsce, pod red. naukową M. Srzyżewskiej, Wydaw. IFGN, Warszawa 2002.
www.bat.com.pl
Downloads
- Wojciech Pizło, Marketing relacji – koncepcja i kierunki rozwoju , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 69 (2008)
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, Koncepcja otoczenia organizacji z uwzględnieniem wybranych aspektów międzynarodowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 71 (2008)
- Wojciech Pizło, Marcin Lesicki, Marketing internetowy produktów żywnościowych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 100 (2012)
- Wojciech Pizło, Ewelina Dobrzyńska, Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych emerytów na obszarach wiejskich w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 115 (2016)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Inspiracje teoretyczne konkurencyjności według Thünena, Marshalla, Portera , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 93 (2011)
- Wojciech Pizło, Strategia, struktura oraz działania marketingowe firmy Hoop S.A. , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 55 (2005)
- Wojciech Pizło, Zarządzanie marketingowe w spółdzielczości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 1 (1995)
- Wojciech Pizło, Organizacja rynku ogrodniczego w Unii Europejskiej na przykładzie Holandii , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 36 (1999)
- Wojciech Pizło, Zastosowanie marketingu internetowego w "Indykpolu" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 53 (2004)
- Wojciech Pizło, Przemiany w handlu świeżymi owocami i warzywami w Unii Europejskiej i Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 39 (2000)