Main Article Content
Article Details
BRADY R., FORREST E., MIZERSKI R., Marketing w Internecie, PWE, Warszawa 2002.
HEERENA L., Dyrektor Generalny British American Tobacco Polska na temat wizji firmy www.bat.com.pl, sierpień 2004 r.
KOTLER PH., ARMSTRONG G., SAUNDERS J., WONG V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
KOTLER PH., Marketing. Analiza, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
Międzynarodowe Standardy Marketingu, plik medMD62AKE4.pdf ze strony www.bat.com.pl sierpień 2004 r.
PIZŁO W., Przedsiębiorstwo w społeczeństwie informacyjnym, [w:] Uwarunkowania organizacyjne i ekonomiczne w aktywizacji społeczno-gospodarczej. Wpływ integracji europejskiej na przemiany strukturalne obszarów o wysokim bezrobociu, Wydaw. AR w Szczecinie, Szczecin 2003.
PIZŁO W., Internet - narzędzie komunikacji marketingowej z rynkiem młodego konsumenta, Roczniki Naukowe SERiA, tom V, zeszyt 3, Warszawa - Poznań - Koszalin 2003.
PIZŁO W., Marketing internetowy relacji B2C, [w:] Agrobiznes 2003. Jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie, tom 2, red. nauk. S. Urban, Prace Naukowe nr 983, Wydaw. AE im. O. Langego we Wrocławiu, Wrocław 2003.
PIZŁO W., Marketing relacji a marketing społeczny, Roczniki Naukowe SERiA, 7(3).
Social Report 2003/2004 umieszczony na stronach www.bat.com.pl.
STRZYŻEWSKA-KAMIŃSKA M., Marketingowe zastosowanie Internetu w Polsce, pod red. naukową M. Srzyżewskiej, Wydaw. IFGN, Warszawa 2002.
www.bat.com.pl