Zastosowanie marketingu internetowego w "Indykpolu"
Main Article Content
Abstrakt
The paper presents the use of the Internet in marketing actions of one of the biggest food processing industry enterprises in Poland - "Indykpol". In the paper the general characteristic of the company: the history, the origin of the capital group "Indykpol" and marketing actions done by the capital group are presented. The marketing strategy of the company, the strategy realized by the Internet, and problems of the Internet marketing development in the capital group were also presented.
Article Details
Jak cytować
Pizło, W. (2004). Zastosowanie marketingu internetowego w "Indykpolu". Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (53), 159–174. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.2004.53.21
Bibliografia
Raport Roczny 2000. Indykpol S.A.
Raport Roczny Indykpol 200 I. Indykpol S.A.
Indykpol S.A. 2002. Raport Roczny. Annual Report.
Wywiad indywidualny z Panią Anną Wawryczuk, pracownikiem działu marketingu firmy Indykpol w Olsztynie.
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Wojciech Pizło, Marketing relacji – koncepcja i kierunki rozwoju , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 69 (2008)
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, Koncepcja otoczenia organizacji z uwzględnieniem wybranych aspektów międzynarodowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 71 (2008)
- Wojciech Pizło, Marcin Lesicki, Marketing internetowy produktów żywnościowych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 100 (2012)
- Wojciech Pizło, Ewelina Dobrzyńska, Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych emerytów na obszarach wiejskich w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 115 (2016)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Inspiracje teoretyczne konkurencyjności według Thünena, Marshalla, Portera , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 93 (2011)
- Wojciech Pizło, Marketing internetowy w British American Tobacco Polska , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 58 (2006)
- Wojciech Pizło, Strategia, struktura oraz działania marketingowe firmy Hoop S.A. , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 55 (2005)
- Wojciech Pizło, Zarządzanie marketingowe w spółdzielczości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 1 (1995)
- Wojciech Pizło, Przemiany w handlu świeżymi owocami i warzywami w Unii Europejskiej i Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 39 (2000)
- Wojciech Pizło, Organizacja rynku ogrodniczego w Unii Europejskiej na przykładzie Holandii , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 36 (1999)