Main Article Content
The paper presents the use of the Internet in marketing actions of the enterprise Hoop S.A. In the paper organization structure of company in 2004, development of Internet marketing and action in integrated Internet marketing was showed. The relationship between classical marketing and Internet marketing and using Internet marketing in the future are also analyzed.
Article Details
DRUCKER P.F., Zarządzanie w XXI wieku. Wyd. Muza S.A., Warszawa 2000.
KOTLER PH., ARMSTRONG G., SAUDERS J., WONG V., Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002.
Ład korporacyjny firmy Hoop S.A. zamieszczony na stronie internetowej firmy. www.firma.hoop.pl z 10 października 2004.
PIZŁO W., Marketing internetowy relacji B2C. [w:] Agrobiznes 2003. Jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie tom 2, red. nauk. S. Urban, Prace Naukowe nr 983. Wyd. AE im. O. Langego we Wrocławiu, Wrocław 2003.
PIZŁO W., Przedsiębiorstwo w społeczeństwie informacyjnym. [w:] Uwarunkowania organizacyjne i ekonomiczne w aktywizacji społeczno-gospodarczej. Wpływ integracji europejskiej na przemiany strukturalne obszarów o wysokim bezrobociu. Wyd. Wydziału Ekonomiki i Organizacji Gospodarki Żywnościowej AR w Szczecinie, Szczecin 2003.
STRZYŻEWSKA M., Wpływ rynku internetowego i Internetu na rynek tradycyjny. [w:] Wykorzystanie Internetu w marketingu, pod red. nauk. E. Zeman-Miszewskiej, AE im. K. Adamieckiego w Katowicach, Katowice 2003.
Prospekt emisyjny akcji zwykłych na okaziciela Hoop Spółka Akcyjna, Warszawa 2003.
Regulamin promocji pod tytułem „Hoop - Zbierz Drużynę Pierścienia" umieszczony na stronie www.mni.pl
PIERŚCIONEK Z., Strategia konkurencji i rozwoju przedsiębiorstw, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2003.
www.hoop.com.pl
Downloads
- Wojciech Pizło, Marketing relacji – koncepcja i kierunki rozwoju , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 69 (2008)
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, Koncepcja otoczenia organizacji z uwzględnieniem wybranych aspektów międzynarodowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 71 (2008)
- Wojciech Pizło, Zastosowanie marketingu internetowego w "Indykpolu" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 53 (2004)
- Wojciech Pizło, Marcin Lesicki, Marketing internetowy produktów żywnościowych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 100 (2012)
- Wojciech Pizło, Ewelina Dobrzyńska, Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych emerytów na obszarach wiejskich w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 115 (2016)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Inspiracje teoretyczne konkurencyjności według Thünena, Marshalla, Portera , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 93 (2011)
- Wojciech Pizło, Marketing internetowy w British American Tobacco Polska , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 58 (2006)
- Wojciech Pizło, Zarządzanie marketingowe w spółdzielczości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 1 (1995)
- Wojciech Pizło, Przemiany w handlu świeżymi owocami i warzywami w Unii Europejskiej i Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 39 (2000)
- Wojciech Pizło, Organizacja rynku ogrodniczego w Unii Europejskiej na przykładzie Holandii , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 36 (1999)