Main Article Content
The paper presents the use of the Internet in marketing actions of the enterprise Hoop S.A. In the paper organization structure of company in 2004, development of Internet marketing and action in integrated Internet marketing was showed. The relationship between classical marketing and Internet marketing and using Internet marketing in the future are also analyzed.
Article Details
DRUCKER P.F., Zarządzanie w XXI wieku. Wyd. Muza S.A., Warszawa 2000.
KOTLER PH., ARMSTRONG G., SAUDERS J., WONG V., Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002.
Ład korporacyjny firmy Hoop S.A. zamieszczony na stronie internetowej firmy. www.firma.hoop.pl z 10 października 2004.
PIZŁO W., Marketing internetowy relacji B2C. [w:] Agrobiznes 2003. Jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie tom 2, red. nauk. S. Urban, Prace Naukowe nr 983. Wyd. AE im. O. Langego we Wrocławiu, Wrocław 2003.
PIZŁO W., Przedsiębiorstwo w społeczeństwie informacyjnym. [w:] Uwarunkowania organizacyjne i ekonomiczne w aktywizacji społeczno-gospodarczej. Wpływ integracji europejskiej na przemiany strukturalne obszarów o wysokim bezrobociu. Wyd. Wydziału Ekonomiki i Organizacji Gospodarki Żywnościowej AR w Szczecinie, Szczecin 2003.
STRZYŻEWSKA M., Wpływ rynku internetowego i Internetu na rynek tradycyjny. [w:] Wykorzystanie Internetu w marketingu, pod red. nauk. E. Zeman-Miszewskiej, AE im. K. Adamieckiego w Katowicach, Katowice 2003.
Prospekt emisyjny akcji zwykłych na okaziciela Hoop Spółka Akcyjna, Warszawa 2003.
Regulamin promocji pod tytułem „Hoop - Zbierz Drużynę Pierścienia" umieszczony na stronie www.mni.pl
PIERŚCIONEK Z., Strategia konkurencji i rozwoju przedsiębiorstw, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2003.
www.hoop.com.pl
Downloads
- Wojciech Pizło, The conception and development of relationship marketing , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 69 (2008)
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, The Theory of Organization’s Environment Taking Selected International Aspects into Consideration , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 71 (2008)
- Wojciech Pizło, The Use of the Internet Marketing in "Indykpol" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 53 (2004)
- Wojciech Pizło, Marcin Lesicki, E-marketing of Foodstuff in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 100 (2012)
- Wojciech Pizło, Ewelina Dobrzyńska, The economic situation of pensioners’ households in rural areas in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 115 (2016)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Theoretical inspirations of competitiveness , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 93 (2011)
- Wojciech Pizło, Internet Marketing in British American Tobacco Polska , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 58 (2006)
- Wojciech Pizło, Marketing in co-operatives , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 1 (1995)
- Wojciech Pizło, Changes in Fresh Fruit and Vegetable Trade of the European Union and Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 39 (2000)
- Wojciech Pizło, Fruit and Vegetable Market Organisation in the European Union - the Case of Holland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 36 (1999)