Enoturystyka czynnikiem poprawy konkurencyjności regionów z uprawą winorośli na przykładzie Węgier
Main Article Content
Abstrakt
The aim of the study was to analyze selected activities of producers of Hungarian wines aiming at building and strengthening a brand in a context of enotourism development in wine-producing regions. Taking it into account, there were presented characteristic wine-producing regions in Hungary as an exemplify cation of their enotouristic potential as well as selected marketing activities taken up by producers of Hungarian wines
Article Details
Jak cytować
Mazurkiewicz-Pizło, A. (2010). Enoturystyka czynnikiem poprawy konkurencyjności regionów z uprawą winorośli na przykładzie Węgier. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (80), 97–108. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.2010.80.118
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, Koncepcja otoczenia organizacji z uwzględnieniem wybranych aspektów międzynarodowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 71 (2008)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Inspiracje teoretyczne konkurencyjności według Thünena, Marshalla, Portera , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 93 (2011)