Main Article Content
Article Details
BLAUG M., Teoria ekonomii. Ujęcie retrospektywne, Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2000, s. 633-650.
BRODZICKI T., TAMOWICZ P., Propozycja instrumentu służącego zwiększeniu stopnia transferu wiedzy i technologii w ramach inicjatyw klastrowych. Opracowanie na zlecenie Instytutu Technologii Eksploatacji dla Ministerstwa Gospodarki, Gdańsk-Radom, październik 2008.
GANCARCZYK J., Wpływ klastrów na aktywizację gospodarczą regionów turystycznych, Acta Scientiarum Polonorum Oeconomia 9 (4) 2010.
GROSSE T.G., Przegląd koncepcji teoretycznych rozwoju regionalnego, Studia Regionalne i Lokalne nr 1 (8)/2002.
HAUKNES J., Norwegian input-output clusters and innovation patterns, OECD, Boosting Innovation, Cluster Approach, Paris 1999.
JOHANNISSON B., CAFFARINA L.C., CRUZ A.F.D., EPURE M. i inni, Interstanding the industrial district: contrasting conceptual images as a road to insight, Entrepreneurship & Regional Development 19, November 2007. (Crossref)
KETELS CH., LINDQVIST G., SOLVELL Ö., Clusters and Cluster Initiatives, Center for Strategy and Competitiveness Stockholm School of Economics, June 2008, s. 3, www. clusterobservatory.eu. z dn. 10.02.2010.
Klastry - innowacyjne wyzwania dla Polski (red. Szulika T.), Wyd. IBnGR, Gdańsk 2004, s. 7.
MANTEUFFEL R., Ekonomika i organizacja gospodarstwa rolniczego, Wyd. PWRiL, Warszawa 1979.
MARKOWSKI T., Teoretyczne podstawy rozwoju lokalnego i regionalnego, [w:] Gospodarka regionalna i lokalna, (red nauk.) Strzelecki Z., WN PWN, Warszawa 2008.
MARKUSEN A., Sricky places in slippery space. A typology of industrial districts, [w:] T.J. Barnes, M.S. Gertler (red.) The New Industrial Geography. Regions, Regulations and Institutions, Cheltenham-Lym: Routlege 1999.
MARSHALL A., Principles of Economics, An introductory volume, Macmillan, London 1947.
OLESIŃSKI Z., Struktury gron (klastrów) przemysłowych - multigrono - pasmo, Problemy zarządzania 3 (13), 2006.
PIZŁO W., Przedsiębiorstwo w społeczeństwie informacyjnym w świetle teorii ekonomii instytucjonalnej, Wyd. SGGW, Warszawa 2009.
PORTER M.E., Porter o konkurencji, Wyd. PWE, Warszawa 2001.
ROELANDT T.J.A., HERTOG P., Cluster analysis and cluster-based policy making in OECD countries: an introduction to the theme, OECD, Boosting Innovation, Cluster Approach, Paris 1999.
ROMANIUK K. (2008). Wspieranie rozwoju oraz konkurencyjności regionów i przedsiębiorstw przez klastering na przykładzie grona łódzkiego (case study). Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 10(2).
SCOTT A.J., STOPER M., Regions, Globalization, Development, Regional Studies, vol. 37 (6-7) 2003. (Crossref)
SKAWIŃSKA E., Sieć przedsiębiorstw a klastry biznesowe, [w:] E. Skawińska, R.I. Zalewski, Klastry biznesowe w rozwoju konkurencyjności i innowacyjności regionów. Świat - Europa - Polska. Wyd. PWE, Warszawa 2009.
SOLVELL Ö., LINDQVIST G. KETELS Ch., The Cluster Initiative Greenbook, Stockholm 2003.
Teoria klastra, www.pi.gov.pl, dostęp: 07.01.2011.
Zespół Sektora Publicznego Deloitte Business Consulting S.A., Benchmarking klastrów w Polsce - 2010, Raport z badań, Wyd. PARP, Warszawa 2010.
Downloads
- Wojciech Pizło, The conception and development of relationship marketing , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 69 (2008)
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, The Theory of Organization’s Environment Taking Selected International Aspects into Consideration , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 71 (2008)
- Wojciech Pizło, The Use of the Internet Marketing in "Indykpol" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 53 (2004)
- Wojciech Pizło, Marcin Lesicki, E-marketing of Foodstuff in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 100 (2012)
- Wojciech Pizło, Ewelina Dobrzyńska, The economic situation of pensioners’ households in rural areas in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 115 (2016)
- Wojciech Pizło, Internet Marketing in British American Tobacco Polska , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 58 (2006)
- Wojciech Pizło, Strategy, Structure and Marketing Actions of the Firm Hoop S.A. , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 55 (2005)
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Enotoursim as a factor improving competitiveness of viticultural regions on the example of Hungary , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 80 (2010)
- Wojciech Pizło, Marketing in co-operatives , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 1 (1995)
- Wojciech Pizło, Changes in Fresh Fruit and Vegetable Trade of the European Union and Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 39 (2000)