Main Article Content
Article Details
BALICKI A., 2013: Statystyczna analiza wielowymiarowa i jej zastosowania społeczno-ekonomiczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk.
BARTKOWIAK P., SOJKIN B., 2015: Wyznaczniki decyzji zakupowych towarów przez mieszkańców Poznania i Wielkopolski, Ruch Prawniczy, Socjologiczny i Ekonomiczny 77 (1), 327-348.
BARTKOWIAK P., SOJKIN B., 2014: Determinanty zakupu towarów przez polskich konsumentów, Marketing i Rynek 8 (CD), 968-976.
CBOS 2013: Gdzie i jak kupujemy żywność, Warszawa.
CBOS 2002: Polacy na zakupach, Warszawa.
GÓRNIAK J., 1998: Analiza czynnikowa i analiza głównych składowych, ASK. Społeczeństwo, Badania, Metody, IFIS PAN 7.
GUTKOWSKA K., OZIMEK I., 2005: Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku żywności - kryteria zróżnicowania, Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa.
GUTKOWSKA K., 2002: Socjoekonomiczne uwarunkowania konsumpcji żywności w polskich gospodarstwach domowych, [w:] Z. Kędzior i E. Kieżel (red.) Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych, Wydawnictwo PWE, Warszawa.
Jak kupuje nowe pokolenie, Shopping Show 2013, Warszawa.
KACZMAREK M., 2011: Badanie i analiza zachowań nabywców [w:] A. Czyżewski (red.), Analiza ekonomiczna projektów inwestycyjnych, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań, 9-29.
LAROSE D.T., 2008. Metody i modele eksploracji danych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
NIEWCZAS M., 2013: Kryteria wyboru żywności, Żywność. Nauka. Technologia. Jakość, 6 (91).
Polacy kupują z głową, http://branden.biz/wp-content/uploads/2016/08/Refunder_Polacy-kupuj%C4%85-z-g%C5%82ow%C4%85-raport-badawczy_sierpie%C5%84-2016.pdf (dostęp: 31.03.2017).
Polak na zakupach - najważniejsza jakość produktu - badania przeprowadzone na zlecenie firmy Henkel przez GFK Austria we wrześniu 2010.
SOJKIN B., 2015: Determinanty zakupów towarów konsumpcyjnych mieszkańców polskich miast, Marketing i Rynek 8 (CD), 650-657.
SOJKIN B., MAŁECKA M., OLEJNICZAK T., BAKALARSKA M., 2009: Konsument wobec innowacji produktowych na rynku żywności, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
Syndicated Price Image Study 2013, ARC Rynek i Opinia i Vocatus, marzec/kwiecień 2013.
SOJKIN B., 2013: Zachowania zakupowe i konsumpcyjne mieszkańców Poznania i Wielkopolski, IBRKiK, Warszawa.
Zwyczaje zakupowe Polaków, Shopping Show, Warszawa 2013.
Downloads
- Barbara Hadryjańska, Małgorzata Dolata, Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw piekarniczych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 119 (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.