Main Article Content
Article Details
ADAMKIEWICZ H.G., 1999: Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej, Wyższa Szkoła Morska w Gdyni, Gdynia.
ANDRZEJCZAK D., MIKINA A., RZEŹNIK B., WAJGNER M., 2010: Podstawy działalności handlowej, WSiP, Warszawa.
CZAJKOWSKA A., 2009: Konkurencyjność polskich małych i średnich przedsiębiorstw, [w:] S. Lachiewicz, M. Matejuk, (red.) Konkurencyjność jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź, 66-77.
DOLATA M., HADRYJANSKA B., 2016: Wewnętrzne czynniki determinujące konkurencyjność przedsiębiorstw branży piekarniczej, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 11, 74-84.
DZIKOWSKA M., GORYNIA M., 2012: Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstwa - w kierunku koncepcji eklektycznej?, Gospodarka Narodowa 4 (248), 5-13.
DZIKOWSKA M., GORYNIA M., JANKOWSKA B., PIETRZYKOWSKI M., 2014: International Competitiveness of Polish Companies and the Perspective of Poland Joining the Euro Zone, Society and Economy 36, 95-117.
GORYNIA M., 2010: Konkurencyjność w ujęciu mikroekonomicznym, [w:] M. Gorynia, E. Łaźniewska (red.) Kompendium wiedzy o konkurencyjności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 78-79.
HADRYJANSKA B., 2015: Ekologizacja procesu produkcji a kształtowanie konkurencyjności w przedsiębiorstwach przetwórstwa mleczarskiego, Wydawca Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Poznaniu.
HADYNSKI J. 2015: Regionalna konkurencyjność obszarów wiejskich, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
HAMEL G., PRAHALAD C., 1999: Przewaga konkurencyjna jutra, Business Press, Warszawa, 79-90.
KALETA A., 2000: Strategia konkurencyjna w przemyśle, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 20.
LIMANSKI A., 2011 : Rola innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy 23, 135-147.
PIERŚCIONEK Z., 2002: Klasyfikacja źródeł przewagi konkurencyjnej [w:] K. Poznańska, A. Sosnowska (red.) Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej 82, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 15-25.
PIERŚCIONEK Z., 2003: Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstw, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
PORTER M.E., 1980: Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors, The Free Press, New York.
SABONIENE A., MASTEIKIENE R., VENCKUVIENE V., 2014: Exogenous Factors of the Textile-related Low-tech Industries Competitiveness in Lithuania, Procedia - Social and Behavioral Sciencs 156, 298-303, DOI: 10.1016/j.sbspro.2014.11.192.
ŚWITALSKI W., 2005: Innowacje i konkurencyjność, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
Downloads
- Robert Nowacki, Katarzyna Wasilik, Znajomość i zaufanie wobec certyfikatów zrównoważonej konsumpcji a idea społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w perspektywie młodych konsumentów , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 118 (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.