Media społecznościowe w procesie komunikacji marek sektora spożywczego

Main Article Content

Dominika Kaczorowska-Spychalska


Słowa kluczowe : komunikacja, social media, przemysł spożywczy
Abstrakt
Środowisko hipermedialne zdecydowanie zmieniło w ostatnich latach formę i charakter prowadzonej komunikacji marketingowej. Epoka technologii stała się bowiem czynnikiem prowadzącym do ewolucji współczesnego marketingu i jego narzędzi. Dynamicznie rozwijające się media społecznościowe wydają się być atrakcyjną alternatywą w realizowanej strategii komunikacji. Od jej efektywności zależy bowiem pozycja rynkowa i siła przetargowa współczesnych przedsiębiorstw i marek. W zależności od branży i sektora gospodarki ich rola i zakres wykorzystania są zróżnicowane.

Article Details

Jak cytować
Kaczorowska-Spychalska, D. (2016). Media społecznościowe w procesie komunikacji marek sektora spożywczego. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (113), 53–64. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.2016.113.5
Bibliografia

BEHRER M. van der BERGH J., 2012: Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? Wyd. Edgard, Warszawa.

BONEK T., SMAGA M., 2012: Biznes w Internecie, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.

EVANS L."LI", 2011: Social media marketing, One Press, Gliwice.

FALLS J., DECKERS E., 2013: Media społecznościowe bez ściemy, Helion, Gliwice.

FISK P., 2009: Geniusz konsumenta, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.

KALL J., 2015: Branding na smartfonie, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.

KARDASZEWSKI J., 2004: Narodziny marketingu z ducha ekonomii, Wyd. Słowo/obraz Terytoria, Gdańsk.

KUMAR V., 2010: Zarządzanie wartością klienta, PWN, Warszawa.

LINDSTROM M., 2009: Brand sense - marka pięciu zmysłów, One Press, Gliwice.

LUDKOWSKI Ł., 2012: Social media po polsku, [w:] K. Budek (red.), Raport Social media w biznesie, Internet Standard, Warszawa.

MAŁACHOWSKI A. (red.), 2004: Marketing w Internecie, Wyd. Akademii Ekonomicznej im. O. Langego we Wrocławiu, Wrocław.

MAZURKIEWICZ L., 2004: Proces tworzenia konkurencyjnej marki internetowej, Wyd. Wyższej Szkoły Ekonomicznej, Warszawa.

MIOTK A., 2013: Skuteczne social media, Helion, Gliwice.

MRUK H., 2008: Integreted communications as an element of marketing, [w:] B. Pilarczyk (red.), Marketing communications strategies, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.

NEWEL F., 2002: Lojalnośc.com, IFC Press, Kraków.

POGORZELSKI J., 2010: (R)ewolucja marki, Helion, Gliwice.

SADOWSKI M., 2013: Rewolucja social media, One Press, Gliwice.

SKOWRONEK I., 2012: Marketing doświadczeń, Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, Wyd. Poltext, Warszawa.

SOBOLEWSKA S., 2009: Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału, [w:] B. Dobiegała-Korona, Migracja klientów a wartość przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa.

STONE M., BOND A., BLAKE E., 2007: Marketing bezpośredni interaktywny, PWE, Warszawa.

ŚWIERCZYŃSKA-KACZOR U., 2012: e-Maketing. Przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej, Difin, Warszawa.

ZALTMAN G., 2008: Jak myślą klienci, Wyd. Rebis, Poznań

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.