Main Article Content
Article Details
BEHRER M. van der BERGH J., 2012: Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? Wyd. Edgard, Warszawa.
BONEK T., SMAGA M., 2012: Biznes w Internecie, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.
EVANS L."LI", 2011: Social media marketing, One Press, Gliwice.
FALLS J., DECKERS E., 2013: Media społecznościowe bez ściemy, Helion, Gliwice.
FISK P., 2009: Geniusz konsumenta, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.
KALL J., 2015: Branding na smartfonie, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.
KARDASZEWSKI J., 2004: Narodziny marketingu z ducha ekonomii, Wyd. Słowo/obraz Terytoria, Gdańsk.
KUMAR V., 2010: Zarządzanie wartością klienta, PWN, Warszawa.
LINDSTROM M., 2009: Brand sense - marka pięciu zmysłów, One Press, Gliwice.
LUDKOWSKI Ł., 2012: Social media po polsku, [w:] K. Budek (red.), Raport Social media w biznesie, Internet Standard, Warszawa.
MAŁACHOWSKI A. (red.), 2004: Marketing w Internecie, Wyd. Akademii Ekonomicznej im. O. Langego we Wrocławiu, Wrocław.
MAZURKIEWICZ L., 2004: Proces tworzenia konkurencyjnej marki internetowej, Wyd. Wyższej Szkoły Ekonomicznej, Warszawa.
MIOTK A., 2013: Skuteczne social media, Helion, Gliwice.
MRUK H., 2008: Integreted communications as an element of marketing, [w:] B. Pilarczyk (red.), Marketing communications strategies, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.
NEWEL F., 2002: Lojalnośc.com, IFC Press, Kraków.
POGORZELSKI J., 2010: (R)ewolucja marki, Helion, Gliwice.
SADOWSKI M., 2013: Rewolucja social media, One Press, Gliwice.
SKOWRONEK I., 2012: Marketing doświadczeń, Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, Wyd. Poltext, Warszawa.
SOBOLEWSKA S., 2009: Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału, [w:] B. Dobiegała-Korona, Migracja klientów a wartość przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa.
STONE M., BOND A., BLAKE E., 2007: Marketing bezpośredni interaktywny, PWE, Warszawa.
ŚWIERCZYŃSKA-KACZOR U., 2012: e-Maketing. Przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej, Difin, Warszawa.
ZALTMAN G., 2008: Jak myślą klienci, Wyd. Rebis, Poznań
Downloads
- Leonard Smolarski, The impact of direct payments on labour productivity of individual farms in Silesian region , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 112 (2015)
You may also start an advanced similarity search for this article.