Main Article Content
Article Details
BALIŃSKA A.,SIKORSKA-WOLAK I., 2001: Turystyka wiejska szansą rozwoju wschodnich terenów przygranicznych na przykładzie wybranych gmin, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
DRZEWIECKI M., 2001: Podstawy agroturystyki, Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o.o., Bydgoszcz.
Ekspertyza dotycząca analizy i oceny trafności i skuteczności przekazu informacyjno-promocyjnego w kontekście potrzeb informacyjnych z zakresu turystyki wiejskiej, w tym agroturystyki, www.bip.minrol.gov.pl (data opublikowania: 20.08.2013).
FLANINGAN S., BLACSTOCK K., HUNTER C., 2010: Agritourism from the Perspective of Providers and Visitors: A Typology-Based Study, "Tourism Management" 2014, vol. 40.
GRZEGORCZYK A., 2010: Reklam, PWE, Warszawa.
HUERTAS A., 2008: Public Relations and Tourism: Fighting for the Role of Public Relations in Tourism, "Public Relations Review", vol. 34, s. 406-408.
JACHIMOWICZ E., KRZYŻANOWSKA K., 2004: Pozarolnicze funkcje gospodarstwa rolniczego na przykładzie jego działalności agroturystycznej, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
JAREMEN D., 2013: Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji, [w:] Marketing w turystyce i rekreacji, red. naukowa A. Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
KOTLER Ph., 1994: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Gebethner i S-ka, Warszawa.
KRUCZEK Z., WALAS B., 2004: Promocja i informacja turystyczna, Wydawnictwo Proksenia, Kraków.
LAW R., BUHALIS S.Qi.D., 2010: Progress in Tourism Management: A Review of Website Evaluation in Tourism Research, "Tourism Management" vol. 31, s. 297.
MAZURKIEWICZ L., 2002: Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym, PWE, Warszawa.
MRUK H., 2012: Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
PABIAN A., 2008: Promocja. Nowoczesne środki i formy, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
PANASIUK A., 2005: Marketing usług turystycznych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
PARZONKO A.J., PIŁAT M., 2009: Internet w rozwoju polityki promocji hoteli, [w:] Społeczne uwarunkowania rozwoju obszarów wiejskich, red. naukowa K. Krzyżanowska, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
Raport końcowy, 2012: Turystyka wiejska, w tym agroturystyka, jako element zrównoważonego i wielofunkcyjnego rozwoju obszarów wiejskich, Kierownik projektu: J. Bański, wykonawca: Agrotec Polska Sp. z o.o., IGPiZ PAN, Warszawa.
Raport "Rolnictwo i gospodarka żywnościowa w Polsce w 2012 r." przygotowany na zlecenie MR i RW, red. zbiorowa Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, Warszawa 2013.
ROMAN M., 2014: Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju agroturystyki w gminach wiejskich województwa podlaskiego, Wydawnictwo Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie, Golądkowo, s. 116.
SIKORA J., 2013: Rynek promocji w turystyce wiejskiej, [w:] Komunikowanie i doradztwo w turystyce wiejskiej, red. naukowa K. Krzyżanowska, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
SIKORA J., 2012: Agroturystyka. Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
STANTON W.J., 1975: Fundamentals of Marketing, Mc Graw-Hill, New York.
STRZEMBICKI L., 2012: Promocja turystyki wiejskiej w Polsce - doświadczenia i wyzwania, [w:] Wiejski produkt turystyczny. Doświadczenia i wyzwania, red. naukowa J. Majewski, Wydawnictwo Kieleckie Towarzystwo Edukacji Ekonomicznej, Kielce.
STRZEMBICKI L., 2005: Wypoczynek w gospodarstwach wiejskich w opinii turystów, [w:] Turystyka wiejska a rozwój i współpraca regionów, Prace Naukowo-Dydaktyczne Państwowej Szkoły Zawodowej w Krośnie, z. 15, s. 32.
TEW Ch., BARBIERI C., 2012: The Perceived Benefits of Agritourism: The Provider's perspective. "Tourism Management", vol. 33, s. 215-224.
ZAWADKA J., 2010: Ekonomiczno-społeczne determinanty rozwoju agroturystyki na Lubelszczyźnie (na przykładzie wybranych gmin wiejskich), Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
ZAWADKA J., 2013: Tendencje zmian w zachowaniach turystycznych osób wypoczywających na wsi, [w:] Komunikowanie i doradztwo w turystyce wiejskiej, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
www.farmer.pl/fakty/polska/w-polsce-sa-373-gospodarstwa-posiadajace-ponad-tysiacha,40756.html (data dostępu: 24.02.2014).
Downloads
- Krystyna Krzyżanowska, Stan i kierunki rozwoju rolniczych grup producenckich w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 48 (2003)
- Krystyna Krzyżanowska, Turystyka wiejska jako instrument rewitalizacji obszarów wiejskich , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 41 (2000)
- Krystyna Krzyżanowska, Organizowanie się rolników w grupy i organizacje producentów w obszarze rolnictwa , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 119 (2017)