Main Article Content
Article Details
DOMAŃSKI T. "Strategie marketingowe dużych sieci handlowych", Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 2001, s. 123.
KUMAR N., Steenkamp J.B. "Private Label Strategy: How to meet Brand Store Challenge", Harward Business School Press, Boston, Massachusetts 2007, s. 3.
MIKUSIŃSKA-OZDOBIŃSKA B., "Teraz średnia półka", Handel nr 6 2007, s. 16-17.
OBIDZIŃSKA E. "Marka kontra marka" Fresh Cool Market nr 9 2009, s. 37.
SPYRA Z. "Kanały dystrybucji: kształtowanie relacji", Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2007, s. 159-16.
"Marki własne w ofensywie" Gazeta Prawna z dnia 10.09.2005 r.
Marki własne w Polsce - wybrane wyniki badań. Listopad 2009. PRM Research s. 3.
Press Book (2006): Produkty marki własnej Carrefour : Śniadanie prasowe, 9.06.2006 r.
Private Label Today http://www.plmainternational.com/en/private_label_en3.htm 2010.
"Real rozwija marki własne", Handel nr 17 2009, s. 6.
Retail Review Poland: Trendy i oczekiwania 2009/2010 (2010), Blue Bussiness Media, Kraków, s. 12-15.
"Rosną marki własne w Europie" Handel nr 13 (203) 2007, s. 1.
"Własne marki w Europie" Handel nr 11 (182) 2006, s. 1.
www.carrefour.pl
Downloads
- Aleksandra Lubańska, System scentralizowanych dostaw w sieciach hipermarketów – korzyści i zagrożenia dla dostawców owoców i warzyw , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 74 (2009)
- Aleksandra Lubańska, Społeczna odpowiedzialność biznesu w sieciach hipermarketów w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 83 (2010)