Main Article Content
Article Details
Być numerem jeden: Francja w Polsce, 2005: Dodatek specjalny Supermarket News, nr 21.
CO to jest CSR?, 2007: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, http://www.fob.org.pl/co-to-jestcsr-1884152.htm, data pobrania 22.06.2010.
Green Paper for promoting an European framework for corporate social responsibility. COM 2001, 336 final, Bruksela.
Konferencja dla dostawców. Biuletyn dla dostawców i partnerów handlowych Tesco Polska, nr 3, grudzień 2009.
KOSTERA M., 1992: Czym jest etyka zarządzania? Przegląd Organizacji 1992 nr 2. (Crossref)
Nie tylko wielkość się liczy: Francja w Polsce, dodatek specjalny Supermarket News, 2005: nr 21.
PALIWODA-MATIOLAŃSKA A., 2006: Społeczna Odpowiedzialność Biznesu CSR w Unii Europejskiej a doświadczenia polskie, [w:] Zarządzanie zasobami ludzkimi - teraźniejszość i przyszłość; Borkowska S. (red.), Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Warszawa.
Plany rozwoju Tesco, 2007, Handel nr 8.
Produkty regionalne. Biuletyn dla dostawców i partnerów handlowych Tesco Polska, nr 3, grudzień 2009.
Raport Carrefour: zrównoważony rozwój - dla odpowiedzialnego handlu i pozytywnej globalizacji, 2008, Warszawa.
Raport Dobrych Praktyk CSR 2010, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Warszawa.
Raport Dobrych Parktyk CSR, 2010, Metro Group.
Raport Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2009. Dobre praktyki, 2010, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Warszawa.
Rodzinny Dom Dziecka - szansa na szczęśliwe dzieciństwo. Biuletyn dla dostawców i partnerów handlowych Tesco Polska, nr 4, marzec 2009.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorcy, 2009, Raport GFK Polonia na zlecenie Business Centre Club, Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce, Forum Związków Zawodowych.
Tesco - Raport z działań z zakresu społecznej odpowiedzialności za lata 2002-2005, 2006.
W kilku słowach - nasze działania CSR. Biuletyn dla dostawców i partnerów handlowych Tesco Polska, nr 3, grudzień 2009.
IV Ranking odpowiedzialnych firm 2010, Infor Biznes, Warszawa.
Downloads
- Aleksandra Lubańska, System scentralizowanych dostaw w sieciach hipermarketów – korzyści i zagrożenia dla dostawców owoców i warzyw , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 74 (2009)
- Aleksandra Lubańska, Znaczenie marek własnych sieci handlowych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 87 (2011)