Main Article Content
Article Details
BANK J.: Zarządzanie przez jakość, Gebethner i Spółka, Warszawa 1997.
BARUK J.: Zarządzanie wiedzą i innowacjami, Toruń 2006.
CONKLIN D.,TAPP L.: The Creative Web, [w:] Management 21C, Praca zbiorowa pod red. S. Chowdhury, Financial Times, Practice Hall, London 2000.
GRUDZEWSKI W.M., HEJDUK I.K.: Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2004.
JAWORSKI T.: Zarządzanie wiedzą w procesie zmian, [w:] J. Kisielnicki (red.), Zarządzanie wiedzą we współczesnych organizacjach, Oficyna Wydawnicza WSHiP, Warszawa 2003.
KOWALCZYK A., NOGALSKI B.: Zarządzanie wiedzą. Koncepcja i narzędzia, Difin, Warszawa 2007.
PENC J.: Nowoczesne kierowanie ludźmi, Zarządzanie 2005, nr 11.
SHERMAN J.: Jak unikać błędnych decyzji i drobnych pomyłek, Wyd. ALGRA-Books, Warszawa 1996.
SILVER CH.: Where Technology and Knowledge Meet, The Journal of Business Strategy, 11-12/2000.
SKRZYPEK E.: Zarządzanie wiedzą i informacją w procesie doskonalenia jakości w organizacji, [w:] E. Skrzypek (red.), Zarządzanie wiedzą i informacją w procesie doskonalenia jakości, Wyd. UMCS, Lublin 2001, t. I.
SKRZYPEK E.: Jakość i efektywność, Wyd. UMCS, Lublin 2002.
SKRZYPEK E.: Nowe podejście do wiedzy w organizacji, [w:] A. Sitko-Lutek, E. Skrzypek (red.), Organizacyjne uczenie się w rozwoju kompetencji przedsiębiorstw, CH-Beck, Warszawa 2009a.
SKRZYPEK E.: Wiedza jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce, [w:] E. Skrzypek, A. Sokół (red.), Zarządzanie kapitałem ludzkim w gospodarce opartej na wiedzy, Wyd. Instytut Wiedzy i Innowacji, Warszawa 2009b.
SKRZYPEK E., HOFMAN M.: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie. Identyfikowanie, pomiar, usprawnianie, Oficyna Wolters Kluwer, Warszawa 2010.
STANKIEWICZ M.J.: Zarządzanie wiedzą jako kluczowy czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw, Wyd. TNOiK Dom Organizatora, Toruń 2006.
WAWRZYNIAK B.: Od koncepcji do praktyki zarządzania wiedzą, [w:] Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach, Polska Fundacja Promocji Kadr, Warszawa 2001.
WIGG K.M.: Knowledge management in public administration, Journal of Knowledge Management 6, 3, 2002. (Crossref)