Main Article Content
Article Details
CHURCHILL G.A.: Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne. Wydaw. Naukowe PWN, Warszawa 2002.
DOBIRGAŁA-KORONA B.: Marketing. Przesłanki i narzędzia decyzji marketingowych. Wydaw. Prywatnej Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji, Warszawa 1996.
DULINIEC E.: Problemy organizacji badań marketingowych. Marketing i Rynek 1994 nr 2.
GARBARSKI L., RUTKOWSKI I., WRZOSEK W.: Marketing. PWE. Warszawa 1995.
KACZMARCZYK S.: Badania marketingowe. Metody i techniki. PWE, Warszawa 2003.
KOTLER Ph.: Marketing. Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o, Poznań 2005.
KRAMER J.: Rynek jako przedmiot badań. Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 1995.
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K.: Badania marketingowe. Teoria i praktyka. Wydaw. Naukowe PWN, Warszawa 2005.
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K.: Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań. Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, Wrocław 2002.
SORA A.: Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie. [w:] Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Red. naukowa D. Maison, A. Noga-Bogomilski. GWP, Gdańsk 2007.
SZTUCKI T.: Marketing przedsiębiorcy i menedżera. Agencja Wydwanicza Placet, Warszawa 2000.
http://pl. wikipedia.org/wiki/FMCG
Downloads
- Krystyna Krzyżanowska, Turystyka wiejska jako instrument rewitalizacji obszarów wiejskich , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 41 (2000)
- Krystyna Krzyżanowska, Tendencje zmian w działaniach informacyjno- -promocyjnych w turystyce wiejskiej i ich skuteczność , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 107 (2014)
- Krystyna Krzyżanowska, Organizowanie się rolników w grupy i organizacje producentów w obszarze rolnictwa , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 119 (2017)