Marketing Research in Poland and its Social Perception

Main Article Content

Krystyna Krzyżanowska
Małgorzata Sikora

Abstract
In the paper authors present opinions of marketing research participants about legitimacy of the research, reasons to begin it and preferred forms and methods of participation. Authors also approximated an evaluation of creditability of gained research results.

Article Details

How to Cite
Krzyżanowska, K., & Sikora, M. (2009). Marketing Research in Poland and its Social Perception. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (74), 27–38. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.2009.74.15
References

CHURCHILL G.A.: Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne. Wydaw. Naukowe PWN, Warszawa 2002.

DOBIRGAŁA-KORONA B.: Marketing. Przesłanki i narzędzia decyzji marketingowych. Wydaw. Prywatnej Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji, Warszawa 1996.

DULINIEC E.: Problemy organizacji badań marketingowych. Marketing i Rynek 1994 nr 2.

GARBARSKI L., RUTKOWSKI I., WRZOSEK W.: Marketing. PWE. Warszawa 1995.

KACZMARCZYK S.: Badania marketingowe. Metody i techniki. PWE, Warszawa 2003.

KOTLER Ph.: Marketing. Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o, Poznań 2005.

KRAMER J.: Rynek jako przedmiot badań. Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 1995.

MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K.: Badania marketingowe. Teoria i praktyka. Wydaw. Naukowe PWN, Warszawa 2005.

MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K.: Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań. Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, Wrocław 2002.

SORA A.: Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie. [w:] Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Red. naukowa D. Maison, A. Noga-Bogomilski. GWP, Gdańsk 2007.

SZTUCKI T.: Marketing przedsiębiorcy i menedżera. Agencja Wydwanicza Placet, Warszawa 2000.

http://pl. wikipedia.org/wiki/FMCG

Statistics

Downloads

Download data is not yet available.