Ocena zmian postaw konsumentów zdrowej żywności (na podstawie analizy macierzy przepływów)

Main Article Content

Jolanta Kondratowicz-Pozorska


Słowa kluczowe : postawa konsumenta, macierz przepływów, badania marketingowe
Abstrakt
W pracy zaprezentowano adaptacje pośredniej metody pozycjonowania, tj. macierzy przepływów do wyznaczania postaw zachowań konsumentów zdrowej żywności pochodzących z różnych grup zamożności. Do badania wykorzystano badania panelowe prowadzone w latach 2002 i 2005 na wybranej próbie konsumentów w zachodniopomorskim

Article Details

Jak cytować
Kondratowicz-Pozorska, J. (2006). Ocena zmian postaw konsumentów zdrowej żywności (na podstawie analizy macierzy przepływów). Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (60), 179–185. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.2006.60.39
Bibliografia

Biuletyn informacyjny ARR, Polagra (2003). Warszawa.

Kusińska A. (1996). Segmentacja rynku i typologia konsumentów jako przedmiot badań marketingowych [w: Metody badań marketingowych], Konferencja katedr marketingu i handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych. Kraków.

Poczta W., Wysocki F.(red.) (2002). Zróżnicowanie regionalne gospodarki żywnościowej w Polsce w procesie integracji z Unią Europejską, Wyd. AR, Poznań.

Rószkiewicz M. (2002). Metody ilościowe w badaniach marketingowych, PWN, Warszawa.

Urban S., Szlachta K. (2000). Ekonomika i organizacja handlu żywnością. Wyd. AE, Wrocław.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.