Main Article Content
Article Details
Biuletyn informacyjny ARR, Polagra (2003). Warszawa.
Kusińska A. (1996). Segmentacja rynku i typologia konsumentów jako przedmiot badań marketingowych [w: Metody badań marketingowych], Konferencja katedr marketingu i handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych. Kraków.
Poczta W., Wysocki F.(red.) (2002). Zróżnicowanie regionalne gospodarki żywnościowej w Polsce w procesie integracji z Unią Europejską, Wyd. AR, Poznań.
Rószkiewicz M. (2002). Metody ilościowe w badaniach marketingowych, PWN, Warszawa.
Urban S., Szlachta K. (2000). Ekonomika i organizacja handlu żywnością. Wyd. AE, Wrocław.
Downloads
- Andrzej Karpio, Krzysztof Karpio, Analiza trendów na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 60 (2006)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Analiza kierunków rozwoju usług na terenach wiejskich województwa zachodniopomorskiego w latach 2000–2006 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 68 (2008)