Change estimation in manner`s of healthy food consumers (bases on analysis of flow matrix)

Main Article Content

Jolanta Kondratowicz-Pozorska


Keywords : manner of consumer, flow matrix, marketing research
Abstract
Author presents adaptation of indirect method of positioning, meaning using flow matrix to get basic behaviors’ of healthy food consumers. Consumers have different rich status. Author uses panel research made in years 2002 and 2005. Research was made on chosen group of people in West Pomerania region

Article Details

How to Cite
Kondratowicz-Pozorska, J. (2006). Change estimation in manner`s of healthy food consumers (bases on analysis of flow matrix). Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (60), 179–185. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.2006.60.39
References

Biuletyn informacyjny ARR, Polagra (2003). Warszawa.

Kusińska A. (1996). Segmentacja rynku i typologia konsumentów jako przedmiot badań marketingowych [w: Metody badań marketingowych], Konferencja katedr marketingu i handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych. Kraków.

Poczta W., Wysocki F.(red.) (2002). Zróżnicowanie regionalne gospodarki żywnościowej w Polsce w procesie integracji z Unią Europejską, Wyd. AR, Poznań.

Rószkiewicz M. (2002). Metody ilościowe w badaniach marketingowych, PWN, Warszawa.

Urban S., Szlachta K. (2000). Ekonomika i organizacja handlu żywnością. Wyd. AE, Wrocław.

Statistics

Downloads

Download data is not yet available.