Change estimation in manner`s of healthy food consumers (bases on analysis of flow matrix)
Main Article Content
Keywords
:
manner of consumer, flow matrix, marketing research
Abstract
Author presents adaptation of indirect method of positioning, meaning using flow matrix to get basic behaviors’ of healthy food consumers. Consumers have different rich status. Author uses panel research made in years 2002 and 2005. Research was made on chosen group of people in West Pomerania region
Article Details
How to Cite
Kondratowicz-Pozorska, J. (2006). Change estimation in manner`s of healthy food consumers (bases on analysis of flow matrix). Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (60), 179–185. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.2006.60.39
References
Biuletyn informacyjny ARR, Polagra (2003). Warszawa.
Kusińska A. (1996). Segmentacja rynku i typologia konsumentów jako przedmiot badań marketingowych [w: Metody badań marketingowych], Konferencja katedr marketingu i handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych. Kraków.
Poczta W., Wysocki F.(red.) (2002). Zróżnicowanie regionalne gospodarki żywnościowej w Polsce w procesie integracji z Unią Europejską, Wyd. AR, Poznań.
Rószkiewicz M. (2002). Metody ilościowe w badaniach marketingowych, PWN, Warszawa.
Urban S., Szlachta K. (2000). Ekonomika i organizacja handlu żywnością. Wyd. AE, Wrocław.
Statistics
Downloads
Download data is not yet available.
Recommend Articles
Similar Articles
- Andrzej Karpio, Krzysztof Karpio, The Analysis of Trends on Warsaw Stock Exchange , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 60 (2006)
You may also start an advanced similarity search for this article.
Most read articles by the same author(s)
- Jolanta Kondratowicz-Pozorska, ANALYSIS OF DIRECTIONS OF SERVICES DEVELOPMENT IN RURAL AREAS OF WEST POMERANIAN REGION IN YEARS 2000–2006 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 68 (2008)