Rozwój wielkopowierzchniowych obiektów handlowych w Polsce

Main Article Content

Joanna Wrzesińska

Abstrakt
In the paper the development of LSAO in Poland in the span 1990–2007 was discussed. Changes in quantitative structure of stores, concrete mergers and takings over of LSAO as well as productivity of trading area on polish market were presented. Main grown trends of LSAO and its transformation were also discussed

Article Details

Jak cytować
Wrzesińska, J. (2008). Rozwój wielkopowierzchniowych obiektów handlowych w Polsce. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (72), 161–170. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.2008.72.125
Bibliografia

DOMAŃSKI J.: Strategie marketingowe dużych sieci handlowych, PWE, Warszawa-Łódź 2001.

Katalog Sieci Detalicznych w Polsce TRADE PRESS, http://sd.tradepress.com.pl/

Mocne i słabe sieci, Handel z dnia 26 kwietnia 2006.

Raport o stanie handlu wewnętrznego w Polsce w 2004 r. - Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, Warszawa 2005.

Raport o stanie handlu wewnętrznego w Polsce w 2006 r. - Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (wcześniej IRWiK), Ministerstwo Gospodarki, Warszawa 2007.

Raport strategiczny, dystrybucja FMCG w Polsce, CAL, Gfk Polonia, za lata 2002, 2003 i 2004.

Roczniki Statystyczne GUS za lata 1994, 2000, 2004, 2007.

Rynek wewnętrzny GUS, Warszawa, za lata 1995, 1999, 2002, 2004, 2007.

WRZESIŃSKA J.: Przemiany w działalności sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce w latach 1990-2003, praca doktorska, Warszawa 2007.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.