Main Article Content
Article Details
DOMAŃSKI J.: Strategie marketingowe dużych sieci handlowych, PWE, Warszawa-Łódź 2001.
Katalog Sieci Detalicznych w Polsce TRADE PRESS, http://sd.tradepress.com.pl/
Mocne i słabe sieci, Handel z dnia 26 kwietnia 2006.
Raport o stanie handlu wewnętrznego w Polsce w 2004 r. - Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, Warszawa 2005.
Raport o stanie handlu wewnętrznego w Polsce w 2006 r. - Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (wcześniej IRWiK), Ministerstwo Gospodarki, Warszawa 2007.
Raport strategiczny, dystrybucja FMCG w Polsce, CAL, Gfk Polonia, za lata 2002, 2003 i 2004.
Roczniki Statystyczne GUS za lata 1994, 2000, 2004, 2007.
Rynek wewnętrzny GUS, Warszawa, za lata 1995, 1999, 2002, 2004, 2007.
WRZESIŃSKA J.: Przemiany w działalności sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce w latach 1990-2003, praca doktorska, Warszawa 2007.
Downloads
- Joanna Wrzesińska, Rozwój systemów franczyzowych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 93 (2011)
- Joanna Wrzesińska, Preferencje w zakupach młodych konsumentów w supermarketach (na podstawie własnych badań empirycznych) , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 59 (2006)
- Kinga Gruziel, Joanna Wrzesińska, Informacja o konferencji naukowej pt. "Efektywność działalności w agrobiznesie" , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 36 (1999)
- Ewa Krawczyk, Joanna Wrzesińska, Zastosowanie analizy wrażliwości do oceny ryzyka opłacalności budowy i eksploatacji informatycznego katastru nieruchomości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 74 (2009)
- Joanna Wrzesińska, Polityka super- i hipermarketów wobec dostawców towarów , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 79 (2009)