Main Article Content
Article Details
ALTKORN J., 2002: Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.
BUZOWSKA B., 2010: Marketingowa orientacja w praktyce jednostki samorządu terytorialnego - dziedzictwo kulturowe wartością marketingową wizerunku powiatu tarnowskiego, Samorząd Terytorialny, nr 3, s. 31.
CZUBAŁA A., WIKTOR J. (red.), 2001: Marketing u progu XXI wieku. Księga jubileuszowa dla uczczenia 70. urodzin prof. J. Altkorna, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków.
FLOREK M., 2013: Podstawy marketingu terytorialnego, Wydawnictwo UE w Poznaniu, Poznań.
HADYŃSKI J., 2011: Strategie rozwoju lokalnego, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań.
KOWALIK I., SIKORA T., 2007: Marketing produktów regionalnych, Marketing i Rynek, nr 9, s. 15.
KURPACZ M., 2007: Z problematyki żywności tradycyjnej, Studia Regionalne i Lokalne, nr 4(30), s. 102.
MURZYN-KUPISZ M., 2010: Podmioty na rynku dziedzictwa kulturowego, Studia Regionalne i Lokalne, nr 3(41), s. 64.
ŁUCZAK A., 2000: Istota tożsamości miasta, Samorząd Terytorialny, nr 10, s. 48.
ŁUCZAK A., 2001: Wizerunek miasta, Samorząd Terytorialny, nr 1-2, s. 50.
SŁOMIŃSKA B., 2007: Gmina w procesach stymulowania przedsiębiorczości, Samorząd Terytorialny, nr 3, s. 15.
STANOWICKA-TRACZYK A., 2008: Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich, Wydawnictwo Branta, Bydgoszcz.