Main Article Content
Article Details
BĄDEK A.: Analiza nakładów czasu na przygotowywanie posiłków z wykorzystaniem mrożonych warzyw, Praca magisterska SGGW, cyt. za: MIKUTA B., Polski konsument żywności, [w:] ADAMOWICZ M. [red.], Marketing w strategiach rozwoju sektora rolnospożywczego, Wyd. SGGW, Warszawa 2003, s. 122.
BOŁTROMIUK A.: Popyt na produkty rolnictwa ekologicznego w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej, Zagadnienia Ekonomiki Rolnej, nr 2-3 (271-272), Warszawa 1999, s. 40-51.
BOTT-ALAMA A.: Uwarunkowania rozwoju turystyki wiejskiej w województwie zachodniopomorskim, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005, s. 1-183.
BOVÉ J., DUFOUR F.: Świat nie jest towarem. Wyd. Andromeda, Gdańsk 2002, s. 7.
GIERSZEWSKA G., ROMANOWSKA M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. PWE, Warszawa 1999, s. 35.
KALETA A.: Strategia konkurencji w przemyśle. AE, Wrocław 2000, s. 34-35, 57.
KISIELNICKI J.: Metody systemowe. PWE, Warszawa 1986, Cyt. za: M. Moszkowicz [red.], Zarządzanie strategiczne. Systemowa koncepcja biznesu, PWE, Warszawa 2005, s. 232.
MAŁYSA-KALETA A.: Rola konsumpcji w kształtowaniu jakości życia Polaków, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Nr 901, Wrocław 2000, s. 294-301.
PAŁKA E.: Uwarunkowania i kierunki rozwoju agroturystyki na Kielecczyźnie, Wyd. Akademii Świętokrzyskiej, Kielce 2004, s. 1-135.
PENC J.: Strategie zarządzania. Strategie dziedzinowe i ich realizacja. Zintegrowane zarządzanie strategiczne. Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa 1995, s. 217.
PENC-PIETRZAK I.: Analiza strategiczna w zarządzaniu firmą. Koncepcja i stosowanie. C.H. Beck, Warszawa 2003, s. 2.
Projekt Strategii Rozwoju Turystyki na lata 2007-2013, Ministerstwo Gospodarki i Pracy, Warszawa czerwiec 2005, s. 7.
PUDEŁKIEWICZ E.: Koncepcja promocji produktów rolno-żywnościowych w układzie przestrzennym, [w:] Adamowicz M. [red.], Marketing w strategiach rozwoju sektora rolno-spożywczego, Wyd. SGGW, Warszawa 2003.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2004-2006 (dokument roboczy, wersja z dnia 30.12.2002), Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, Departament Rozwoju Regionalnego, s. 9.
ROMANOWSKA M.: Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2004, s. 50.
RUNOWSKI H.: Kierunki rozwoju przedsiębiorstw rolniczych w Polsce, Postępy Nauk Rolniczych nr 3/2004, s. 145-165.
Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich, 2004-2006, Ministerstwo Gospodarki i Pracy Departament Koordynacji Polityki Strukturalnej, Warszawa, grudzień 2004.
SZOŁTYSEK K.: Zarys problematyki żywności ekologicznej. Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław 2004, s. 23-32.
WILKIN J., BUDZICH-SZUKAŁA U., SALONI J.: Wizja rozwoju polskiej wsi - elementy wspólne i różnicujące. Próba syntezy, [w:] Wilkin J. [red.], Polska wieś 2025. Wizja rozwoju, Wyd. Fundusz Współpracy, Warszawa 2005.
Downloads
- Sylwia Dziedzic, Leszek Woźniak, TECHNICAL AND TECHNOLOGICAL DEVELOPMENT’S CONDITIONS OF DIRECT SALE OF AGRICULTURAL PRODUCTS , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 67 (2008)