Main Article Content
Article Details
ANTONIDES G., Van RAAIJ W.F., 2003: Zachowanie konsumenta. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, s. 24.
BYWALEC CZ., 2007: Konsumpcja w teorii i praktyce gospodarowania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, s. 58.
BYWALEC CZ., 2009: Nowe wyzwania i wymiary konsumpcji we współczesnym świecie, Handel Wewnętrzny, 3(32), s.1-10.
BYWALEC CZ., 2010: Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
DULINIEC E., 1986: Postępowanie nabywców towarów konsumpcyjnych w krajach o gospodarce rynkowej, SGPiS, Warszawa, s. 303.
Frequency of contacts with relatives or friends by sex and age, http://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/show.do?dataset=yth_part_020&lang=en (data dostępu: luty 2015).
Frequency of getting together with relatives or friends by sex and age, http://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/show.do?dataset=yth_part_010&lang=en (data dostępu: luty 2015).
GAJEWSKI S., 1997: Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, s. 20-23.
GARBARSKI L. (red.), 2011: Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, s. 93.
GARBARSKI L., 1998: Zachowania nabywców, PWE, Warszawa, s. 21-37.
Individuals - frequency of internet use, http://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/submit- ViewTableAction.do (data dostępu: luty 2015).
KIEŻEL E. (red.), 2000: Rynkowe zachowania konsumentów, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Katowice, s. 103-168.
KIEŻEL E. (red.), 2004: Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów, PWE, Warszawa.
KRAMER J., 1997: Konsumpcja w gospodarce rynkowej, PWE, Warszawa, s. 78-82.
MRÓZ B., 2013: Konsument w globalnej gospodarce, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa.
MRUK H., 2009: Konsument w gospodarce - ewolucja wiedzy o jego zachowaniach, Handel Wewnętrzny, 4-5, s. 43-51
OLEJNICZUK-MERTA A., 2001: Rynek młodych konsumentów w Polsce, DIFIN, Warszawa.
OLEJNICZUK-MERTA A., 2009: Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej, WAiP, Warszawa.
OLEJNICZUK-MERTA A., 2015: Konsumpcja czynnikiem innowacyjnego rozwoju. Konsumpcja i Innowacje, IBRKK, Warszawa, s. 10.
PATANAITTIKUL V., ONGKRUTRAKSA W., 2011: Thai youth and marketing communication in globalization age, International Journal of Management Cases, 13(4), s. 53-60.
PETER J.P., OLSON J.C., 2005: Consumer Behaviour and Marketing Strategy, 7th ed., Mc -GrawHill, NewYork.
Ratio of young people in the total population on 1 January by sex and age, http://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/submitViewTableAction.do (data dostępu: listopad 2015).
Rocznik demograficzny 2015, Główny Urząd Statystycznym, Warszawa.
SCHIFFMAN L., O'CASS A., PALADINO A., CARLSON J. 2013: Consumer Behaviour, Pearson Education, Australia, s. 393.
SOLOMON M.R., 2006: Zachowania i zwyczaje konsumentów, One Press, Gliwice.
SOWA I., 2010: Nowe trendy w zachowaniach konsumentów, [W]: Konsument i jego zachowania na rynku europejskim, E. Kieżel (red.), PWE, Warszawa.
Downloads
- Marzena Jeżewska-Zychowicz, Maria Królak, Konsumencka percepcja nowych technologii stosowanych w produkcji żywności , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 111 (2015)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Aleksandra Burgiel, Izabela Sowa, Akceptacja nowych trendów konsumenckich w pokoleniach X i Y – analiza porównawcza , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 117 (2017)