Main Article Content
Article Details
ALTKORN J. 2002: Kształtowanie się rynkowego wizerunku firmy. Wyd. Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.
ALTKORN J. 2004: Wizerunek firmy. Wyd. Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza.
Biuletyn wewnętrzny ING "Wiadomości Lwa" nr 56/2008.
BUDZYŃSKI W. 2002: Zarządzanie wizerunkiem firmy. Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa.
DATKO M. 2003: Sponsoring. Wyd. Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania, Poznań.
GARBARSKI L., RUTKOWSKI I., WRZOSEK W. 2000: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. Wyd. PWE, Warszawa.
KALL J. 1998: Reklama. Wyd. PWE, Warszawa.
LAERMER R., PRICHINELLO M. 2004: Public Relations. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.
PODCZASKA A., KUJAWSKA-KRAKOWIAK K. 2007: Sponsoring kultury i sztuki w praktyce. Wyd. Commitment to Europe - Arts & Business, Warszawa.
STECKI L. 2000: Sponsoring. Wyd. Dom Organizatora, Toruń.
ZARĘBSKA A. 2009: Identyfikacja tożsamości organizacyjnej w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wyd. Difin, Warszawa.wl
Downloads
- Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Narzędzia public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku organizacji pozarządowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 118 (2017)