Main Article Content
Article Details
CICHOSZ M. 2003: Lojalność klienta wobec firmy. Marketing i Rynek, Nr 8.
DUCZKOWSKA-PIASECKA M. 2005: Tradycyjna żywność na obszarach wiejskich. Specyfika budowy rynku. [w:] Gąsiorowski M. (red.): O produktach tradycyjnych i regionalnych. Możliwości a polskie realia. Fundacja Fundusz Współpracy. Warszawa, s. 45.
European Commission, DG-AGRI http://europa.eu.int/comm/agriculture
FOLKESON C. 2005: Geographical Indications and Rural Development in the EU. http://biblioteket.ehl.lu.se/olle/papers
GĄSIOROWSKI M. (red.). 2005: O produktach tradycyjnych i regionalnych. Możliwości a polskie realia. Fundacja Fundusz Współpracy. Warszawa.
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K. (red.) 2005: Badania marketingowe. Teoria i praktyka. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa Project
DOLPHINS 2001, Contract QLK5-2000-00593, Development of Origin Labelled Products: Humanity, Innovation and Sustainability. Giovanni Belletti, Andrea Mare scotti, Silvia Scaramuzzi, OLP sector in Italy. Universitŕ di Firenze - Dipartimento di Scienze Economiche, Firenze, Italia,
RZYTKI M. 2005: Sprzedać produkt tradycyjny. [w:] Gąsiorowski M. (red.). O produktach tradycyjnych i regionalnych. Możliwości a polskie realia. Fundacja Fundusz Współpracy. Warszawa, s. 335.
SZYMECKA A. 2005: Włoski system ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych. [w:] Gąsiorowski M. (red.). O produktach tradycyjnych i regionalnych. Możliwości a polskie realia. Fundacja Fundusz Współpracy. Warszawa.
Downloads
- Agnieszka Borowska, Tendencje zmian na rynku tytoniowym w Polsce w latach 1990–2006 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 73 (2009)
- Agnieszka Borowska, Rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce przed wstąpieniem i po wstąpieniu do Unii Europejskiej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 61 (2006)