Kształcenie nauczycieli szkół rolniczych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
Main Article Content
Abstrakt
The paper presents general training concepts for teachers and forms of pedagogic studies at SGGW (Warsaw Agricultural University). In detail is described the new Parallel Pedagogic Studies, greatly appreciated by students. They appreciate the role and significance of pedagogic training as well as the education level and teaching qualifications provided.
Article Details
Jak cytować
Molik, K., & Świrska-Kalinowska, J. (1996). Kształcenie nauczycieli szkół rolniczych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika I Organizacja Gospodarki Żywnościowej, (1), 167–175. https://doi.org/10.22630/EIOGZ.1996.1.14
Bibliografia
Della Fish, Harrie Brockman: Odmienne podejście do kształcenia nauczycieli. Forum Oświatowe, Wyd. PAN, nr 7, 1993.
Kwiatkowska H.: Nowa orientacja w kształceniu nauczycieli. PWN, Warszawa 1988.
Świrska-Kalinowska J., Dziachan A.: Ocena praktyki pedagogicznej przez kandydatów na nauczycieli szkół rolniczych. "Studia-Materiały-Informacje", z. 2/41, 1988, s. 17-26.
T. Wieczorek: Kształcenie i dokształcanie nauczycieli szkół rolniczych. WSiP. Warszawa 1981.
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Kazimierz Molik, Janina Świrska-Kalinowska, Kształcenie pracowników dla potrzeb gospodarki żywnościowej w szkołach przemysłu spożywczego , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 29 (1997)