Main Article Content
Article Details
ARENSON R.I. (1994) Uczymy się nauczać. Warszawa, WSiP.
BONO E. (1996) Sześć kapeluszy czyli sześć sposobów myślenia. Warszawa, Medium.
BONO E. (1997) Sześć butów czyli sześć sposobów działania. Warszawa, Medium.
MAZIARZ Cz. (1977) Andragogika rolnicza. Warszawa, PWN.
NOWACKI T. (1976) Dydaktyka doskonalenia zawodowego. Warszawa-Wrocław-Kraków-Gdańsk, Ossolineum.
NOWACKI T. (1979) Podstawy dydaktyki zawodowej. Warszawa, PWN.
OKOŃ W. (1970) Zarys dydaktyki ogólnej. Warszawa, PZWS.
PIETRASIŃSKI Z. (1964) Sztuka uczenia się. Warszawa, WP.
PIETRASIŃSKI Z. (1969) Myślenie twórcze. Warszawa, PZWS.
PIETRASIŃSKI Z. (1990) Rozwój człowieka dorosłego. Warszawa, WP.
RAMSDEN P. (1992) Learning to teach in Higher Education. London, Routledge.
ROGERS C. (1983) Freedom to learn. London-Toronto-Sydney, Ch. E. Merrill Publishing Company.
SHACKLETON J. (1989) Planning for the future in Further Education: beyond a curriculum led approach. [w:] Preedy M. (ed.) Approaches to curriculum management Open University Press Milton Keybes.
Downloads
- Hanna Hamer, Wybrane techniki manipulacji społecznej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 44 (2001)
- Hanna Hamer, Przemiany świadomości studentów po transformacji ustrojowej w Polsce i 13 lat później , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 49 (2003)
- Hanna Hamer, Trudniejsze aktywizujące metody nauczania studentów , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 33 (1998)
- Hanna Hamer, Psychologiczna interpretacja oporu rolników wobec reform w warunkach transformacji ustrojowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 40 (2000)