Main Article Content
Article Details
CBOS, 2014: Aktywność społeczna Polaków, Warszawa.
JEŻEWSKA-ZYCHOWICZ M., GAJDA R., 2011: Obsługa kelnerska i dodatkowa oferta a gotowość konsumenta do korzystania z usług gastronomicznych. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Konsument na rynku usług nr 694, s. 399-408.
Klienci częściej odwiedzają kawiarnie sieciowe, 2012, http://www.horecanet.pl/Czesciej-odwiedzamy- kawiarnie-sieciowe,wiadomosc,22,kwiecien-%281%29,2012.aspx, dostęp: 18.05.2015.
KOWALCZUK I., 2012: Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych: aspekt marketingowy. Wyd. SGGW, Warszawa, s. 9-62.
OKRASKA S., 2015: Analiza działań promocyjnych kawiarni sieciowych i ich ocena w świetle badań ankietowych, praca magisterska przygotowana na kierunku Żywienie Człowieka i Ocena Żywności, Warszawa 2015.
Polska na talerzu 2015, Raport firmy MAKRO Cash&Carry, http://www.grupaiqs.pl/wpcontent/uploads/2015/04/raport_polska_na_talerzu_2015.pdf, dostęp 21.09.2015.
Pozytywne trendy na rynku kawiarni, http://www.portalspozywczy.pl/horeca/wiadomosci/pozytywne-trendy-na-rynku-kawiarni,111408.html, dostęp: 17.04.2015.
Raport Rynek Gastronomiczny w Polsce 2013. http://data.axmag.com/data/201308/20130807/U44451_F232448/FLASH/index, dostęp: 22.10.2015.
SALA J., 1999: Podsystemy rynku usług gastronomicznych w gospodarce rynkowej. Food Service 7, s. 35.
SALA J., 2011: Marketing w gastronomii. PWE, Warszawa.
TNS OBOP, 2010, Raport ECCO - Charytatywność Polaków 2010.
Downloads
- Monika Utzig, Rural and urban households’ expenditures on consumer goods and services and its prices , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 112 (2015)
You may also start an advanced similarity search for this article.