Main Article Content
Article Details
BAŃSKI J., 2012: Turystyka wiejska, w tym agroturystyka, jako czynnik zrównoważonego i wielofunkcyjnego rozwoju obszarów wiejskich, Agrotec Polska i IGiPZ, Warszawa.
BEDNAREK-SZCZEPAŃSKA M., BAŃSKI J., 2014: Lokalizacyjne uwarunkowania oferty gospodarstw agroturystycznych w Polsce, Przegląd Geograficzny 2 (86), 245.
BIEŁUSZKO K., 2007: Kanały dystrybucji na elektronicznym rynku usług hotelarskich w Polsce, [w:] W. Kurek, R. Palusiński (red.), Studia nad turystyką. Prace ekonomiczne i społeczne. Geograficzne, ekonomiczne i społeczne aspekty turystyki, Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej, Uniwersytet Jagielloński, Kraków, 14.
BURGESS L., COOPER J., 2000: Extending the viability of MICA (model of internet commerce adoption) as a metric for explaining the process of business adoption of internet commerce, Paper Presented at the International Conference on Telecommunications and Electronic Commerce, Dallas.
CICHOMSKI G., HUTTEN-CZAPSKI F., RAŁ M., SASS W., 2011: Polska internetowa. Jak Internet dokonuje transformacji polskiej gospodarki, Boston Consulting Group, Warszawa.
DOOLIN B., BURGESS L., COOPER J., 2002: Evaluating the use of the Web for tourism marketing: a case study from New Zealand, Tourism Management 23 (5), 557-561.
DWORNIK B., 2013: Wakacje przez Internet. Raport Interaktywnie.com. Dostępne on-line na portalu http://interaktywnie.com.
DZIECHCIARZ T., 2011: Wykorzystanie witryn internetowych i poczty elektronicznej w marketingu agroturystyki na przykładzie województwa lubelskiego, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy 23, 30-39.
GUS, 2014: Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach i gospodarstwach domowych w 2014 r., Warszawa.
JAGUSIEWICZ A., BYSZEWSKA-DAWIDEK M., 2010: Turystyka wiejska w 2010 roku, Instytut Turystyki, Warszawa.
JASIŃSKI A., 2012: Skuteczność promocji z wykorzystaniem internetowych portali agroturystycznych w świetle opinii ich użytkowników. Model portalu internetowego dla regionu, Acta Innovations 4, 56.
KOSMACZEWSKA J., 2010: Witryna internetowa jako narzędzie kreowania konkurencyjności w agroturystyce, Acta Scientiarum Polonorum, Oeconomia 9 (4), 225-232.
KRÓL K., 2015: Funkcjonalność oraz funkcje internetowych witryn gospodarstw agroturystycznych, Economics and Management 1, 345.
KRZYŻANOWSKA K., WOJTKOWSKI R., 2012: Rola Internetu w promocji usług agroturystycznych, Studia Ekonomiczne i Regionalne 5, 1, 48.
LIN D., ZHOU Z., GUO X., 2009: A Study of the Website Performance of Travel Agencies Based on the EMICA Model, J. Service Science & Management 3, 181-185.
MRiRW, 2015: Rolnictwo i gospodarka żywnościowa w Polsce, Warszawa.
PITRUS E., 2007: Internet w polskiej turystyce, Prace Geograficzne 117, 278.
PLATANIA M., 2014: Agritourism Farms and the Web. An Exploratory Evaluation of their Websites, Agris on-line Papers in Economics and Informatics 6, 3, 54-56.
RUSIECKI P., 2007: Analiza funkcjonowania serwisów internetowych biur podróży na rynku organizatorów imprez turystycznych w Polsce, [w:] T. Porębska-Miąc, H. Sroka (red.), Systemy Wspomagania Organizacji, Wyd, AE Katowice, Katowice.
STEPANIUK K., 2009: Ocena funkcjonalności wybranych witryn internetowych promujących działalność agroturystyczną w woj. podlaskim, Ekonomia i Zarządzanie 1, 131.
TALAR S., KOS-ŁABĘDOWICZ J., 2014: Internet w działalności polskich przedsiębiorstw. Studia Ekonomiczne, 184, 138.
WOJCIECHOWSKA J., 2011: 20 lat polskiej agroturystyki - o przeszłości i przyszłości. Turyzm 21 (1-2), 69.
ZAWADKA J., 2010: Ekonomiczno-społeczne determinanty rozwoju agroturystyki na Lubelszczyźnie, Wyd. SGGW, Warszawa.
Downloads
- Wojciech Pizło, Ewelina Dobrzyńska, The economic situation of pensioners’ households in rural areas in Poland , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: No. 115 (2016)
You may also start an advanced similarity search for this article.