Main Article Content
Article Details
AAKER D.A., Managing Brand Equity - Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, New York 1991.
ALTKORN J., Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.
CHACIŃSKI B., Pod znakiem znaków, Przekrój, 19/2006.
FOXAL G.R., GOLDSMITH R.E., Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, s. 32.
GOŁAWSKA M., Zarządzanie lojalnością klientów, "Marketing i Rynek", 1999, s. 31-33.
KALIŃSKA K., Badanie rozpoznawalności marki wśród studentów Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego, praca magisterska przygotowana pod kierunkiem D. Witkowskiej, obroniona na Wydziale Ekonomiczno-Rolniczym, SGGW, Warszawa 2006.
KALL J., Silna marka. Istota i kreowanie, PWE, Warszawa 2001.
KĘDZIOR Z., KARCZ K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 1996.
KĘDZIOR Z. (red.), Konsument na rynku. Postawy wobec produktów, Katowice 2003.
KOTLER PH., ARMSTRONG G., SAUNDERS J., WONG V. (red.), Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
KOWALCZUK I., Rola marki w sferze usług gastronomicznych, [w:] www.hotelarze.pl/rest/marka-w-gastronomii.php, 17.04.2006.
Leksykon marketingu, PWE, Warszawa 1998.
MRUK H., RUTKOWSKI J.P., Strategia produktu, PWE, Warszawa 1984.
MYNARSKI M., Praktyczne metody analizy danych rynkowych i marketingowych, Kantor Wydawniczy Zakamycze, Kraków 2000.
SIEKIERSKI K., Badanie źródeł lojalności. Marketing w praktyce, [w:] www.pentor.pl/17604.xml, 15.04.06.
URBANEK G., Składniki kapitału marki, "Marketing i Rynek", 6/2000.
WITKOWSKA D. (red.), Metody statystyczne w zarządzaniu, Seria Wydawnictw Dydaktycznych Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej, Firma Księgarsko-Wydawnicza "Menadżer", Łódź 1999.
WITKOWSKI J., Znaczenie marki i produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy, VII Kongres Ekonomistów Polskich. Przedsiębiorczość i konkurencyjność, t. IV, PTE, Dom Wydawniczy Bellona, Warszawa, styczeń 2001, s. 343-358.
WITKOWSKI J., Wyniki badania znajomości marek produktów wśród studentów Wyższej Szkoły Kupieckiej w Łodzi w roku akademickim 2004/2005, Wyższa Szkoła Kupiecka, Łódź 2006 (w druku).
www.smb.pl/aktualnosci.xml?id=198, 15.05.2006.
Downloads
- Dorota Witkowska, Efektywność wybranych funduszy akcyjnych w latach 2005–2007 , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 74 (2009)
- Agnieszka Mazur, Dorota Witkowska, Zastosowanie wybranych mierników taksonomicznych do oceny nieruchomości , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 60 (2006)
- Dorota Witkowska, Anna Gasek, Zastosowanie testu Perrona do badania punktów zwrotnych indeksów giełdowych: WIG, WIG20, MIDWIG i TechWig , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 60 (2006)
- Aleksandra Matuszewska, Dorota Witkowska, Analiza zmian kursu euro/dolara: model VAR i perceptron wielowarstwowy , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 60 (2006)
- Aleksandra Matuszewska-Janica, Dorota Witkowska, Modelowanie kursu euro/dolar: dynamiczne modele ekonometryczne i sztuczne sieci neuronowe , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 69 (2008)
- Dorota Witkowska, Krzysztof Kompa, Sektor bankowy w Chinach. Próba oceny za pomocą analizy wielowymiarowej , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 87 (2011)