Main Article Content
Article Details
GAJEWSKI S., 1994: Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.
GARBARSKI L., 2001: Zachowania nabywców. PWE, Warszawa.
GULBICKA B., 2005: Wyżywienie - poziom i zróżnicowanie. [w:] Analiza produkcyjno-ekonomiczna sytuacji rolnictwa i gospodarki żywnościowej w 2004 roku. IERiGŻ PIB, Warszawa.
KOMOR M., 2000: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku. PWN, Warszawa.
KOS CZ., SZWACKA-SALMONOWICZ J., 1997: Marketing produktów żywnościowych. PWRiL, Warszawa.
MASLOV A.M., 1954: Motivation and Personality. New York.
Roczniki Statystyczne GUS 1993-2006. GUS, Warszawa.
SMG/KRC A Millward Company, 2005. Warszawa.
SOLOMOW M., BAMOSSY G., ASKEGAARD S., 1999: Consumer Behaviour. A European Perspective. Prentice Hall, Europe.
SZULCE H., 2006: Wpływ działań marketingowych na konsumpcję żywności. Handel Wewnętrzny. Numer specjalny, czerwiec. Warszawa.
SZWACKA-SALMONOWICZ J., ZIELIŃSKA Z., 1996: Hierarchia potrzeb żywnościowych w 1993 roku na tle potrzeb 1986 roku. IRWiR PAN, Warszawa.
SZWACKA-SALMONOWICZ J., 2003: Zmiany zachowań nabywców jako determinanta kształtowania strategii segmentacyjnych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w Polsce.
SZWACKA J., 2006: Determinants of differentiation marketing strategies of food industry companies in Poland. 2nd Int. Conf. On Business Management and Economics; Izmir University, 14-18 June.
SZWACKA J., 2006: Uwarunkowania zachowań konsumenckich na rynku żywnościowym w stadium globalizacji. Roczniki Naukowe SERiA, 8(3), Poznań, 140-145.
TUCEK M., FRIEDLAENDEROVA H., 2002: Europe at the Gates of Union. Czechy: Median KMR. TGI SMG/KRC.
ŻELAZNA K, KOWALCZUK I., 2002: Uwarunkowania zachowań nabywczych polskich konsumentów - wyniki badań. Acta Scientiarum Polonorum - Oeconomia 1-2. Warszawa.
www.tradepress.com.pl