Main Article Content
Article Details
KRUCZEK Z. 2008: Kompendium pilota wycieczek, Wyd. Proksenia, Kraków, s. 34.
MAZUREK-KUSIAK A., RĘKAS A. 2009: Perspektywy rozwoju wiosek tematycznych jako markowego produktu turystycznego w województwie lubelskim. [w:] Marka wiejskiego produktu turystycznego, (red.) Palich P., Wyd. Akademii Morskiej w Gdyni, s. 192.
ROSNER A. 2000: Samorządy lokalne i ich wpływ na średnią i drobną przedsiębiorczość lokalną. Wieś i Rolnictwo, nr 1(106), s. 12.
SAWICKI B. 2009: Kreowanie marki w agroturystyce i turystyce wiejskiej. [w:] Marka wiejskiego produktu turystycznego, (red.) Palich P., Wyd. Akademii Morskiej w Gdyni, s. 11.
SAWICKI B., MAZUREK-KUSIAK A. 2010: Agroturystyka w teorii i praktyce. Wyd. Uniwersytetu Przyrodniczego, Lublin, s. 26.
STRZEMBICKI L., KMITA E. 2004: Agroturystyka - formą przedsiębiorczości ludności rolniczej w Polsce. Biuletyn Regionalny Zakładu Doradztwa Rolniczego, nr 309, Akademia Rolnicza w Krakowie, s. 3.