Main Article Content
Article Details
ANDRUSZKIEWICZ K., 2015: Repozycjonowanie jako strategiczna reakcja przedsiębiorstwa na zmiany zachowań nabywców w zintegrowanej przestrzeni europejskiej, Handel Wewnętrzny 4(357), 243-251.
BADZIŃSKA E., 2015: Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesie, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 875. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 41, t. 1, 25-37.
BARAN G., 2013: Marketing współtworzenia wartości z klientem. Społecznotwórcza rola marketingu w procesie strukturacji interakcyjnego środowiska doświadczeń, Monografie i Studia Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.
BARUK A.I., 2014: Wielowymiarowość roli rynkowej współczesnego nabywcy w kontekście relacji z oferentami, Handel Wewnętrzny 1(354), 26-38.
BARUK A.I., IWANICKA A., 2015: Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 875. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 41, t. 1, 39-51.
BARUK A.I., IWANICKA A., 2016a: Aktywność prosumpcyjna polskich nabywców na rynku dóbr konsumenckich, Handel Wewnętrzny 3(362), 37-49.
BARUK A.I., IWANICKA A., 2016b: Prosumpcja internetowa vs prosumpcja pozainternetowa, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, prace w druku.
BARUK A.I., IWANICKA A., KOMOR A. i in., 2017: Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych, Wydaw. UP w Lublinie, Lublin.
FLIS K., 2015: Personalizacja, rekomendacja, prosumpcja - trzy wymiary dialogu organizacji i konsumenta, Handel Wewnętrzny 1(354), 92-100.
GACH D., 2010: Istota i założenia prosumpcji oraz przykłady jej praktycznego zastosowania, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie 820, 93-101.
HAJDUK M.T., ZALEGA T., 2013: Zachowania prosumpcyjne polskich konsumentów na rynku produktów żywnościowych, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie 2(17), 41-62.
IWANICKA A., 2016: Formy działalności prosumpcyjnej wybranych grup nabywców finalnych, Handel Wewnętrzny 4(363), 56-68.
IWANICKA A., BARUK A.I., 2016: Prosumpcja jako innowacyjna forma współtworzenia oferty współczesnej organizacji z perspektywy potencjalnych prosumentów, [w:] E. Wszendobył-Skulska (red.), Innowacyjność współczesnych organizacji. Wybrane aspekty, Dom Organizatora, Toruń.
JELONEK D., 2014: Personalizacja jako determinanta sukcesu współpracy z klientem w przestrzeni internetowej, Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości 27(2), 267-278.
KACPRZAK-CHOIŃSKA A., 2007: Konsument ponowoczesny. Nowe trendy w zachowaniach nabywczych i ich konsekwencje dla marketingu, Studia i Materiały - Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego 2, 14-20.
KOPEĆ K., 2014: Empowerment czy wyzysk? O niejednoznacznej naturze prosumpcji w sieci, Kultura i Polityka 16, 158-170.
MACIEJEWSKI G., 2014: Zachowania konsumentów w dobie postmodernizmu, Marketing i Rynek 8(CD), 1129-1135.
MACIEJEWSKI G., 2015: Konsumenci wobec nowych trendów w konsumpcji - wyniki badań, Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 232, 124-134.
MARKIEWICZ J., 2014: Nowa rola klienta w procesie tworzenia wartości, Acta Universitatis Nicolai Copernici - Zarządzanie 2, 153-159.
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K., 2015: Rola kodów kulturowych i zachowań konsumentów w kreowaniu innowacji, Marketing i Rynek 2(CD), 26-36.
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K., SOBOCIŃSKA M., 2014: Nowe spojrzenie na konsumenta jako uczestnika życia gospodarczego, Handel Wewnętrzny 4(351), 189-201.
MITRĘGA M., 2013: Czy prosumpcja w dobie kryzysu to zjawisko jednowymiarowe? Eksploracja wśród użytkowników portali społecznościowych, Problemy Zarządzania 11, 1(40), t. 1, 40-53.
MITRĘGA M., 2015: Prosumpcja racjonalizatorska użytkowników tzw. nowych mediów w kontekście ogólnoeuropejskiego kryzysu gospodarczego, Handel Wewnętrzny 1(354), 172-181.
NOWODZIŃSKI P., 2016: Presumeryzm - trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji, Studia Ekonomiczne. Zeszyty Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 254, 150-159.
PIETRUSZEWSKI M., 2014: Prosumpcja w aspekcie nauk społecznych, [w:] J. Popczyk i in. (red.), Energetyka prosumencka. Pierwsza próba konsolidacji, Sekcja Wydawnictw Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa.
RITZER G., 2015: Prosumer Capitalism, The Sociological Quarterly 56, 3, 413-445.
RITZER G., JURGENSON N., 2010: Production, Consumption, Prosumption. The nature of capitalism in the age of the digital 'prosumer', Journal of Consumer Culture 10(1), 13-36.
SIUDA P., 2012: Mechanizmy kultury prosumpcji, czyli fani i ich globalne zróżnicowanie, Studia Socjologiczne 4(207), 109-132.
SOWA I., 2015: Determinanty zróżnicowań zachowań prosumenckich młodych konsumentów, Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 231, 120-138.
SZEPIENIEC-PUCHALSKA D., 2012: Polscy konsumenci w obliczu megatrendów w konsumpcji, Konsumpcja i Rozwój 1(2), 85-100.
SZUL E., 2013: Prosumpcja jako aktywność współczesnych konsumentów - uwarunkowania i przejawy, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy 31, 347-358.
WILCZAK A., 2015: Konsument 3.0 - specyfika i implikacje dla marketingu w świetle opinii menedżerów, Problemy Zarządzania 14, 1(58), t. 2, 61-78.
Downloads
- Kalina Lutsiy, Obecny stan rozwoju branży mięsnej na Ukrainie , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 117 (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.