Main Article Content
Article Details
BABICZ-ZIELIŃSKA E., ZABROCKI R., 2006: Zachowania konsumentów na rynku wybranych form usług żywieniowych, Handel wewnętrzny, numer specjalny, czerwiec.
BERBEKA J., 1999: Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów, Marketing i Rynek, nr 1.
BOGUSZEWICZ-KREFT, 2003: Usługi jako wiodący sektor współczesnej gospodarki, Handel Wewnętrzny, nr 4-5
BOMBOL M., MRÓZ B., 2008: Nowe trendy w konsumpcji a zachowania polskich konsumentów.
G. Sobczyk (red.). Współczesny marketing. Trendy. Działania. PWE Warszawa.
Budżety gospodarstw domowych w 2000 i 2007 r. GUS, Warszawa 2001, 2008.
CZARNECKA-SKUBINA E., 2008: Obsługa konsumenta w gastronomii i cateringu. Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
DORING H., 2008: Gastronomia XXI wieku - nowe wyzwania. Food Service, nr 3.
IVANICIUS A., 2006: Dokąd podąża gastronomia w Europie, Konferencja Food Business Forum Hotel Marriott, Warszawa.
KNOWLES T., 2001: Zarządzanie hotelarstwem i gastronomią, PWE, Warszawa.
KOWRYGO B., 2000: Studium wpływu gospodarki rynkowej na sferę żywności i żywienia w Polsce. Rozprawy i Monografie, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
LEVYTSKA G, KOWRYGO B., 2007: Znaczenie usług gastronomicznych w żywieniu ludności w Polsce, Roczniki PZH 2007, nr 1.
MASŁOWSKI A., 2001: Rynek usług gastronomicznych. Uwarunkowania i kierunki rozwoju, IRWiK, Warszawa.
PARCZEWSKI J., 2002: Ożywienie już widoczne, Raport, Nowości Gastronomiczne.
PAYNE A., 2002: Marketing usług, PWE, Warszawa.
PSZCZÓŁKOWSKA D., 2008: Bezrobocie w UE spada. Europa coraz więcej pracuje, Gazeta Wyborcza, 01.04.2008.
Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej 2007, GUS, Warszawa.
SALA J., 2004: Marketing w gastronomii. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
ZIMNA M., 2006: W jakim kierunku podąża polska gastronomia - szanse i perspektywy, Konferencja Food Business Forum, Warszawa.
ZIMNA M., 2008: Panorama polskiej gastronomii, Konferencja Food Business Forum, Warszawa.
http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci.Fast foody zarabiają na kryzysie. 30-04-2009, 08:31.
http://www.portalspozywczy.pl/handel/artykuly.Rynek restauracyjny zwolni tempo rozwoju. 10-02-2009, 21:14.
Downloads
- Edyta Kwiatkowska, Ganna Levytska, Stan i kierunki rozwoju polskiego rynku usług gastronomicznych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 63 (2007)
- Ganna Levytska, Joanna Wrzesińska-Kowal, Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności przedsiębiorstw gastronomicznych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 104 (2013)
- Edyta Kwiatkowska, Wybrane uwarunkowania demograficzne korzystania z usług gastronomicznych (na przykładzie aglomeracji warszawskiej) , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 80 (2010)
- Ganna Levytska, Edyta Kwiatkowska, Zachowania konsumentów na rynku nowoczesnych centrów handlowych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 71 (2008)