Main Article Content
Article Details
BERBEKA J., 1999: Nowe tendencje w zachowaniu konsumentów. Marketing i Rynek, nr 1.
GRIFFIN R., 2002: Podstawy zarządzania organizacjami. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
KARWOWSKI J., GRZESIUK A., WITEK J., 2008: Ulice handlowe w centrum miast - nowe spojrzenie wobec konkurencji centrów handlowych. Handel Wewnętrzny, nr 3.
MALESZYK E. 2002a: Zarządzanie ośrodkami handlowymi. Rynek i konsumpcja. Raporty z badań - rok 2001. IRWiK, Warszawa.
MALESZYK E. 2002b: Rynek ośrodków handlowych w Polsce. Wiadomości Statystyczne, nr 10. Mały Rocznik Statystyczny 2006, 2007. GUS, Warszawa.
PENC-PIETRZAK I., 2003: Analiza strategiczna w zarządzaniu firmą. Koncepcja i stosowa nie. Wydawnictwo C.H. BECK, Warszawa.
UZZELL D., 1995: The myth of indoor city. Journal of Environmental Psychology, nr 15. (Crossref)
WILK W., 2003: Między zakupami a rozrywką - nowe znaczenie centrum handlowego. Prace i Studia Geograficzne, tom 32. Wydawnictwo UW, Warszawa.
Zakupy po polsku: zachowania konsumentów, 2003.
Raport z badań. TNS OBOP, Warszawa, sierpień.
Downloads
- Edyta Kwiatkowska, Ganna Levytska, Rynek usług gastronomicznych w Polsce na początku XXI wieku , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 74 (2009)
- Edyta Kwiatkowska, Ganna Levytska, Stan i kierunki rozwoju polskiego rynku usług gastronomicznych , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 63 (2007)
- Ganna Levytska, Joanna Wrzesińska-Kowal, Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności przedsiębiorstw gastronomicznych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 104 (2013)
- Edyta Kwiatkowska, Wybrane uwarunkowania demograficzne korzystania z usług gastronomicznych (na przykładzie aglomeracji warszawskiej) , Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej: Nr 80 (2010)